خبرهای داغ:
سردار شادمانی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

صنعت دفاعی، الگویی موفق در خنثی سازی تحریم‌ها است

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) گفت: صنعت دفاعی کشور یک الگو برای سایر صنایع در بحث بهره مندی از مدل دور زدن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران است.
کد خبر: ۹۵۰۵۰۴۲
|
۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

صنعت دفاعی؛ الگویی برای سایر صنایع در بهره مندی از مدل دور زدن تحریم هاست/صاحبان صنایع با نیرو‌های مسلح ارتباط داشته باشند‌

سردار علی شادمانی معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص دستاورد‌های دفاعی نیرو‌های مسلح، اظهار کرد: صنعت دفاعی کشور، امروز یکی از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای کشور و ملت ایران در بحث امنیت و دفاعی است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران، قدرت موشکی منطقه است و در لیست کشور‌های صاحب فناوری موشکی دنیا قرار دارد.

سردار شادمانی بر صنعت دفاعی کشور به عنوان صنعت الگو برای سایر صنایع در بحث بهره مندی از مدل دور زدن تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران تأکید کرد و خطاب به تولید کنندگان کشور، با اشاره به اینکه صاحبان صنایع از این مدل مهم در راستای خنثی سازی تحریم‌ها و توانمند سازی صنایع دیگر بهره لازم را ببرند، گفت: صاحبان صنایع و تولید کنندگان باید در راستای تحقق شعار سال"مهار تورم، رشد تولید"، با نیرو‌های مسلح ارتباط داشته باشند.

صنعتگران باید بدانند که نیرو‌های مسلح با چه استراتژی تحریم‌های دشمن را دور زده و خنثی کردند

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) مطرح کرد: فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان و صنعتگران باید بدانند که نیرو‌های مسلح با چه استراتژی تحریم‌های دشمن را دور زده و خنثی کردند و چه مدل همت و برنامه‌ای توسط نیرو‌های مسلح در این رابطه پیاده سازی شده است.

سردار شادمانی با اشاره به اینکه صاحبان صنایع باید بدانند که چه زیرساخت‌هایی در صنعت دفاعی کشور ترسیم شده، تا با خنثی سازی تحریم ها، اقتدار دفاعی برای نظام جمهوری اسلامی رقم زده شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) اظهار داشت: با این دست تعاملات ان‌شاءالله بتوانیم شاهد تحقق کامل منویات مقام معظم رهبری در بحث رشد تولید و حتی مهار تورم هم باشیم.

ت/۲۶۲۳
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار