همزمان با روز جهانی قدس؛

خروش مردم ولایتمدار شهر فارسان

همزمان با سراسر ایران اسلامی مردم شهر فارسان با راهپیمایی دشمن شکن روز قدس را گرامی داشته و همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۸۸
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس مردم شهر فارسان در یک راهپیمایی باشکوه و پر شور همبستگی خود را با مردم مظلوم فلسطین ابراز نموده و از رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل اعلام انزجار نمودند.

 این راهپیمایی در شهر فارسان و با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم با قرائت دعای فرج، از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد و مصلا امام حسین علیه السلام برگزار شد، در این راهپیمایی با شکوه اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار ازجمله روحانیون، بازاریان، دانشجویان و بسیجیان شهر فارسان با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین اشغالی بار دیگر شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل" و "الله‌اکبر" را فریاد زدند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) که آزاد شدن قبله اول مسلمین است، تجدید میثاق کردند.

حجت الاسلام احمد قاسمی استاد حوزه علمیه و سخنران ویژه روز قدس در جمع مردم ولایتمدار و انقلابی شهر فارسان گفت: دنیای سلطه و رژیم های سلطه گری همچون آمریکا و اسرائیل پیشرفت ملت های مسلمان را بزرگترین سد در مقابل سلطه گری های خود می بینند از این رو به هر طریقی تلاش می کنند تا جلوی پیشرفت ملت های مسلمان را بگیرند.

وی در ادامه عنوان کرد: صهیونیست ها حق دارند که با مسلمین و به ویژه ایران اسلامی دشمنی کنند زیرا جمهوری اسلامی بارها قاطعانه اعلام کرده که ریشه صهیونیسم باید خشکانده و کنده شود و با چنین موضع گیری قاطعانه ای ما هیچگاه با رژیم جعلی و کودک کش اسرائیل کنار نخواهیم آمد.

استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: ایران می گوید صهیونیست ها باید از خاورمیانه بروند و مردم فلسطین باید خودشان تکلیف حکومتشان را روشن کنند فلسطین مال فلسطینی ها و مسجد الاقصی متعلق به مسلمانان است و ما هیچگاه از این موضع کوتاه نخواهیم آمد. امروز اسرائیل رو به انحطاط و آمریکای جنایتکار رو به فروپاشی مدرن است و به برکت خون شهدای مدافع حرم امروز این علم حاج قاسم سلیمانی است که برافراشته شده و تا کنون اسرائیلی ها هیچگاه خودشان را تا این حد در مقابل محور مقاومت ضعیف و زبون ندیده بودند و به لطف خدا این ضعف به نابودی رژیم اسرائیل ختم خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی، در پایان گفت: روزی کشورهای عربی تحت فشار قبول کردند که اسرائیل را نادیده بگیرند و با آن کنار بیایند و از این رو طرح عادی سازی روابط با رژیم جعلی صورت گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار