سرداردشتی در سخنرانی مراسم روز قدس شهر اهرم:

یادگار حضرت امام خمینی (ره)امنیت راهبردی دارد

سرداردشتی در سخنرانی مراسم روز قدس که درمصلی جمعه شهر اهرم برگزارشد گفت:مسئله قدس موضوع اصلی جهان اسلام است.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۶۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۷

یادگار حضرت امام خمینی (ره)امنیت راهبردی دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان ،سردار عبدالرضا دشتی جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در سخنرانی مراسم روز قدس درمصلی جمعه شهر اهرم گفت:توطئه وحیله صهیونیستها برای تسلط برقدس شریف با هوشیاری و همدلی مسلمانان جهان ومنطقه خنثی خواهدشد.

سرداردشتی در ادامه ضمن قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه مبارک رمضان وشب های قدر افزود:ابتکار حضرت امام خمینی ره در معرفی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس تحول بزرگی در همبستگی ملتهای مسلمان برای حق طلبی و مبارزه با ظلم شد.

یادگار حضرت امام خمینی (ره)امنیت راهبردی دارد

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع)استان بوشهر ضمن اهمیت بزرگداشت این روز تصریح کرد: حضرت امام خمینی (ره) این موضوع را از حوزه مطالبات قومی وعربی خارج ودرتراز مسئله اصلی جهان اسلام قرارداد.

سرداردشتی اهمیت روز قدس امسال را مهم تلقی کردند و گفت:امسال باتوجه به تحولات منطقه بخصوص در سرزمینهای اشغالی دارای چندین نکته مهم است که می شود به:۱-اغتشاشات وبحرانهای شدیدی که این روزها در این سرزمین بین حزب حاکم وحزب های مخالف ونارضایتی شهرک نشینان از آنها ۲-تحرکات شدید منطقه ای و استفاده از رسانه های بسیار برای نشان دادن والقای مخاطبان به آرامش دراین سرزمین ۳-شکست منطقه ای سیاست های رژیم اشغالگر قدس وتجدید نظر بسیاری از کشورها برای همکاری و همراهی با این رژیم ۴-آگاهی افکار عمومی دنیا نسبت به ماهیت واهلیت این رژیم اشغالگر ومستبد اشاره کرد.

یادگار حضرت امام خمینی (ره)امنیت راهبردی دارد

ایشان در ادامه آزادی ملتهای مسلمان از بحرتا نهر را آرزو کردند وتأکید داشتند:حمایت از فلسطین دلایل اعتقادی و راهبردی داردودلایل اعتقادی آن طبق فرمایشات پیامبر عظیم الشأن اسلام دادرسی به مظلوم وستمدیده ودلایل راهبردی آن مقابله با طرح منطقه ای آمریکا و اسراییل برای تجزیه کشورهای منطقه متفرقه افکنی بین آنها است که با هوشیاری و بصیرت ملتهای مسلمان منطقه در دفاع از ملت مظلوم فلسطین این نقشه ها را برهم زده است.

سردار عبدالرضا دشتی محور دوم سخنان خود را حول مسئله عفاف و حجاب قراردادند وگفت:دشمن باهمه ی تلاش خود وبا جنگ ترکیبی بسیار شدیدی که آن هم نشان از استقامت ملت ایران است به جنگ با مردم این سرزمین آمده است.

یادگار حضرت امام خمینی (ره)امنیت راهبردی دارد

ایشان ورودگسترده دشمن به مسئله حجاب را تبیین کردند و افزودند:برخلاف سخنان برخی از مسئولین که موضوع حجاب را موضوعی فرهنگی بیان میکنند، رهبرمعظم انقلاب آن را مسئله ای قانونی بیان کرده وآن را واجب شرعی وسیاسی دانستند.

جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع)درپایان با معرفی دسیسه دشمن درخصوص مسئله حجاب گفت:دشمن درحال اجرای طرح های مختلف برای درمقابل هم قراردادن افراد با حجاب وبی حجاب کرده واز متولیان فرهنگی کشور خواستار تبیین این موضوع مهم برای آحاد جامعه واقشار مختلف شدند.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار