بهره مندی بیش از 500 زنجانی از خدمات امدادی هلال احمر در روز قدس

زنجان _ سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در راهپیمایی روز قدس، امدادگران هلال احمر استان به بیش از 517 نفر خدمات امدادی ارائه داد.
کد خبر: ۹۵۰۴۸۱۳
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۶

بهره مندی بیش از 500 زنجانی از خدمات امدادی هلال احمر در روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ حکمت اله هاشمی افزود: راهپیمایی روز قدس ۳۹ تیم عملیاتی متشکل از ۱۱۸ نفر از نجاتگران، امدادگران داوطلب و بیش از ۳۰ نفر از پرسنل در آماده باش برای ارائه خدمات امدادی بودند.


وی خاطرنشان کرد: این تیم‌های عملیاتی به بیش از ۵۱۷ نفر از راهپیمایان در شهرستان‌های زنجان، ابهر، خرم دره، ماهنشان، خدابنده، طارم و ایجرود خدمات امدادی ارائه دادند.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در عملیات‌های امدادی ۱۴ دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار، خودروی نجات و سه تیم پیش رو (موتوری) فعال و در حال گشت زنی برای ارائه خدمات بودند.


هاشمی از ارائه خدمات فرهنگی به کودکان توسط معاونت جوانان هلال احمر در سطح استان زنجان خبرداد و اظهارداشت: این حوزه نیز در شهرستان‌های استان اقدام به برپایی چادر‌های فضای دوستدار کودک و ایستگاه سلامت کردند.


وی ادامه داد: در این فضا کودکان شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس اقدام به ترسیم نقاشی کردند و نقاشی روی صورت نیز توسط اعضای جوانان برای آن‌ها انجام شد.


سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: برای کودکانی که در فضای دوستدار کودک نقاشی کشیدند جوایزی نیز توسط حوزه معاونت به آن‌ها اهدا شد.


هاشمی اضافه کرد: با جمع بندی آمار این حوزه، ارائه خدمات به کودکان در راهپیمایی روز قدس اطلاع رسانی خواهد شد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار