خبرهای داغ:

محفل انس با قرآن همراه با نشست بصیرتی در پایگاه بسیج سرخه برگزار شد

همزمان با شب های قدر محفل انس با قرآن همراه با نشست روشنگری در خصوص ارزش و جایگاه شب های قدر با حضور استادیار حلقات صالحین در پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) برپا شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۷۲۱
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع) محفل انس با قرآن همراه با نشست بصیرتی با حضور حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه و استادیار حلقات صالحین بسیج در پایگاه مقاومت حضرت زینب (س) در جمع خواهران بسیجی برگزار شد.

اشرف ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت علی (ع) شرح کوتاهی بر تفسیر سوره احزاب پرداخته و با اشاره به خصوصیات اخلاقی پیامبر (ص) و همسرانش اظهار کرد: با توجه به تمام خصوصیاتی که این بانوان داشتند حضرت خدیجه (س) از بهترین همسران حضرت بودند و برای همیشه نام و یادشان باقی ماند.

او افزود: در شب قدر به انسان فرصت داده می‌شود تا سال گذشته خود را مرور و تحلیل کرده و برای سال پیش رو در محضر خدا و با عنایت حضرت حق برنامه‌ریزی کند.

استادیار حلقات صالحین اضافه کرد: خداوند از انسان دعوت کرده است در سرنوشت خود مشارکت و همراهی داشته باشد. شب قدر پایان سال گذشته و آغاز سال جدید است.

اشرف خاطرنشان کرد: حتما در دعاهای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که یکی از معتبرترین شب‌های قدر است، دعا برای ظهور امام زمان (عج) در راس دعاهایمان باشد و سپس دعا برای نابودی صهیونیسم فراموش نشود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها