امام جمعه سراوان:

روز قدس نمادی از اتحاد، همدلی، صمیمیت، برادری است

حجت الاسلام بامری گفت: روز قدس روزی است که پرچم اسلام، راه اسلام، و ارزش های اسلام و نماد اسلام در عالم طنین انداز میشود و روز قدس روزی است.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۸۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سراوان، صبح امروز همزمان با سراسر کشور مردم غیور سراوان در راهپیمایی روز قدس شرکت نمودند این راهپیمایی با حضور امام جمعه، فرماندار، فرمانده‌هان نظامی و انتظامی و عموم مردم برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری، امام جمعه شهرستان سراوان گفت: امام خمینی(ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان روز قدس  نامگذاری کردند.

وی افزود: علت نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به این علت بوده که جنایت اسرائیلی ها و مظلومیت مردم فلسطین و توطئه ای که استکبار جهانی بر علیه ارزش های دین و خداوند طراحی کرده بود هیچوقت فراموش نشود، و امروز روز قدس نمادی از اتحاد، همدلی، صمیمیت، برادری است.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: روز قدس روزی است که پرچم اسلام، راه اسلام، و ارزش های اسلام و نماد اسلام در عالم طنین انداز میشود و روز قدس روزی است.

امام جمعه سراوان تصریح کرد:  همه آزادگان عالم، همه انسان های با ایمان بر علیه همه جنایتکاران شعار استکبار ستیزی و انزجار سر می‌دهند .

ارسال نظرات
آخرین اخبار