اعلام حمایت مردم از آرمان مظلومان فلسطین در بام ایران

همزمان با روز جهانی قدس راهپیمایی باشکوه ضد صهیونیستی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در استان چهارمحال و بختیاری برگزار و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۶۷۲
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری  با خلق حماسه ای دیگر در روز جهانی قدس به فرمان امامین انقلاب لبیک گفته و با حضور در خیابان های شهرهای مختلف ندای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را بلندتر از همیشه فریاد زدند.

در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  هم خیل کثیر مردم مؤمن و روزه دار از مقابل آستاد مقدس امامزادگان حلیمه و حکیمه حرکت خود را شروع کردند و با پیمودن مسیر خیابان ولی عصر، خیابان سعدی غربی، چهارراه فرودسی، چهارراه بوعلی در امتداد بلوار آیت الله طالقانی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) اجتماع کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی روز قدس شهرکرد ضمن سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و ...، پرچم آمریکا ورژیم جعلی اسرائیل را به آتش کشیدند.

سخنران روز قدس در شهرکرد آقای سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور بود.

اقامه نماز جمعه به امامت حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد پایان بخش برنامه های روز جهانی قدس در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری  بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار