فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک:

شب قدر یکی از الطاف و موهبت‌های ویژه خداوند در ماه رمضان است

سرهنگ محبی گفت: شب قدر اوج معنویت و عبادت ماه مبارک رمضان است. شبی که قرآن؛ کلام خداوند در آن نازل شده است و مقدرات زندگی بشر تا شب قدر آینده در آن تعیین می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۷۹
|
۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زهک، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زهک، پاسداران و بسیجیان ناحیه به همراه مردم موُمن و شب زنده دارشهرستان زهک در مسجدصاحب الزمان(عج) ارادت خود را در سومین شب قدر با عبادت و دعا به نمایش گذاشتند.

 سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در این مراسم معنوی گفت: شب قدر یکی از شب‌های با فضیلت است که اعمال عبادی آن در فقه بحث شده است، یکی از الطاف و موهبت‌های ویژه خداوند در ماه رمضان شب قدر است.

وی افزود: چنانکه پیامبر اکرم(ص) فرموده‌اند: «خداوند از روزها، جمعه و از ماهها، ماه رمضان و از شبها، شب قدر را برای خود اختیار کرده است».

سرهنگ محبی ادامه داد: شب قدر اوج معنویت و عبادت ماه مبارک رمضان است. شبی که قرآن؛ کلام خداوند در آن نازل شده است و مقدرات زندگی بشر تا شب قدر آینده در آن تعیین می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک، با اشاره به فرمایش امام صادق(ع) در راستای شب قدر که اول سال، شب قدر است، در آن شب آنچه از این سال تا سال آینده انجام خواهد گرفت، نوشته می‌شود، در ادامه بیان کرد: از ویژگی‌های مهم این شب احیاء و نیایش به درگاه الهی است.

این مسئول ادامه داد: امام موسی بن جعفر(ع) در این‌باره می‌فرمایند: «من اغتسل لیلة القدر واحیا‌ها الی طلوع الفجر خرج من ذنوبه» کسی که در شب قدرغسل کند و تا طلوع صبح بیدار بماند و مشغول عبادت و نیایش الهی باشد از گناهانش پاک می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار