خبرهای داغ:

عزاداری دسته علوی باحضور مردم ولایت مدار بهبهان +عکس

عزاداری دسته علوی همزمان با سالروز شهادت امام علی (ع) با حضور علما، مسئولین، هیات‌های مذهبی و دوستداران خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در بهبهان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۵۲۸
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان؛ فرمانده سپاه ناحیه بهبهان در تشریح این خبر بیان کرد:  همزمان با سالروز شهادت حضرت علی علیه السلام برای اولین بار در شهرستان بهبهان در اقدامی مردمی و خودجوش دسته عزای علوی از حرم مطهر امام زاده فضل علیه السلام به سمت حرم مطهر امام زاده حیدر علیه السلام با حضور مردم مومن و ولایت مدار شهرستان بهبهان برگزار گردیده است.

 امام جمعه شهرستان بهبهان در این مراسم گفت: حضرت علی (ع) مظلوم‌ترین فرد و نخستین مومن به اسلام بود، آن حضرت در جنگ‌های مختلف از اسلام دفاع کرد، ولی با این همه کمالات و ویژگی‌ها به شخصیت علمی، عملی و معنوی ایشان در طول تاریخ ظلم شده است.

وی ادامه داد: در معرفی شخصیت‌های بزرگ از آثار، تالیفات و خلقیات آن‌ها که جمع آوری و نقل می‌شود، ولی امام علی (ع) این گونه نیستند و عظمت و کمالاتی دارند که در آیه تطهیر، مباهله و اطعام که در قرآن کریم آمده است ایشان به عنوان نفس پیامبر اسلام (ص) معرفی شده اند و جا دارد که همه انسان‌ها در شهادت او به عزا بنشینند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار