خبرهای داغ:
به مناسبت روز جهانی قدس؛

پیام دعوت فرمانده سپاه علی آباد کتول جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی درپیامی از مردم غیور،سلحشور و انقلابی شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۲۰۷
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

پیام دعوت فرمانده سپاه علی آباد کتول جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود علیخانی فرمانده سپاه علی آبادکتول درپیامی از مردم غیور،سلحشور و انقلابی شهرستان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

متن پیام بدین شرح است:
بسم الله القاصم الجبارین
" ان الباطل کان زهوقا"،قطعا باطل رفتنی است

روز قدس میراث ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) است، که نور امید به دل مظلومان جهان بویژه فلسطینیان تاباند و میلیون ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصممتر و استوارتر کرد.

این مناسبت بزرگ درتقویم جهان اسلام، امروزه در سرتاسر جهان مورد توجه قرار گرفته و همه ساله وعده‌گاه حق‌جویان در مقابله و برائت از رژیم اشغالگر،غاصب صهیونیستی شده است.

اجر افرادی که در راهپیمایی ها و تجمعات دفاع از نظام و انقلاب شرکت می کنند نزد خدا و شهدا محفوظ است به نیابت از شهدا و بخصوص شهید عزیزمان شهیدمهقانی در راهپیمایی روز قدس شرکت کنیم تا شهدا نیز ما را در خونی که برای اسلام ریختند سهیم کنند.

دفاع از آرمان فلسطین و زنده نگه داشتن این وصیت تاریخی امام راحل رسالتی است مهم که امروزه باید بیش از هر زمان به آن پرداخت و امسال هم فریاد برآوریم و یکبار دیگر این روز بزرگ را در تاریخ ماندگارتر کنیم.

اینجانب از مردم سلحشور ، غیور و انقلابی شهرستان شهید پرور #علی‌آبادکتول دعوت می‌کنم، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت نموده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این شهرستان بیفزایند.

سرهنگ پاسدار محمود علیخانی 

فرمانده سپاه علی آبادکتول

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار