در آستانه روز جهانی قدس:

بیانیه سردارحیدرنیا به مناسبت روز جهانی قدس

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آستانه روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۰۴۱۹۵
|
۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۸

سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در آستانه روز جهانی قدس، بیانیه ای صادر کرد. به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، متن بیانیه بدین شرح است:

بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ مصادف با سیزدهم رمضان ۱۳۹۹ قمری در راستای ایجاد یک جبهه قوی، همگانی و یکپارچه علیه غاصبان و اشغالگران قدس شریف ، در ابتکاری الهی و معجزگون آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را روزی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان قدس قرار داد.

این نامگذاری به عنوان روز جهانی قدس با حمایت بسیاری از روشنفکران ، هنرمندان و آزادگان جهان مواجه شد و همه ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان علاوه بر ایران ۸۰ کشور در قاره های مختلف جهان با شعارهای کوبنده "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر انگلیس" راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می شود و خواستار رهایی قدس شریف از چنگال نظام صهیونیستی می شوند.

روز قدس شهرت جهانی یافته، مرزها را پیموده و در دل و جان ملت های آزاد اندیش جهانی به ویژه کشورهای اسلامی رخنه کرده است. چنانچه رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای فرمودند:" روز قدس یک روز جهانی است. روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز قدس روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شود، باید ملت های مستضعف در مقابل مستکبرین اعلام وجود بکنند.

انتفاضه به معنای طغیان کردن جنبش و حرکتی است که همراه با نیرو و سرعت باشد. امروز قیام انبوه مردم مسلمان فلسطین برای بیان عملکرد معترضانه و آشکار مردمی ، بیانگر فرهنگ انتفاضه است که با سلاح سنگ و فریاد، تا آخرین نفس های خویش قهرمانانه در مقابل استبداد ایستاده اند و با تصنیف مقاومت و شهادت نغمه سرایی می کنند.

روز قدس لیله القدر تاریخ اسلام است و می تواند تعیین کننده سرنوشت مردم فلسطین باشد. این روز جهانی موجب می شود فلسطینیانِ مورد تهاجم دولت اسرائیل بتوانند مقاومت کنند و احساس تنهایی نکنند.

ما با قدس زندگی کرده ایم، پاسدارِ قداست آن بوده ایم و آرمانِ آزادی قدس یکی از اهداف انقلاب است.

انقلاب اسلامی با این آرمان نشان داد برای دفاع از مظلوم و مقابله با مستکبرین فراتر از خاک ایران تدبیر می کند و درونِ مرزهای خود زندانی نخواهد شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید قدس حاج قاسم سلیمانی از تمامی مردم بصیر و ظلم ستیز ایران اسلامی بخصوص اقشار مختلف مردم شریف استان البرز دعوت می کنم با مشت های گرده کرده و فریاد استکبارستیز جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و برائت از رژیم اشغالگر کودک کش صهیونیستی و ایادی استکبار جهانی و شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ همچون همیشه به صحنه بیایند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار