غبار روبی گلزار شهدا نیکشهر در روز شهادت حضرت علی(ع)

مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا همزمان با سالروز شهادت اولین مطلوم عالم حضرت علی(ع) با حضور مسئولین و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۴۰۵۸
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج از نیکشهر، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا همزمان با سالروز شهادت اولین مطلوم عالم حضرت علی(ع) با حضور مسئولین و جمعی از کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهرگزار شد.

در این مراسم سرهنگ نکوئی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیکشهر ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت بیان داشت: تکریم وگرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک‌تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.

این مقام مسئول در ادامه افزود: به واسطه خون شهدا وایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروری است بر هشت سال بیداری، ولایت‌پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خونشان لاله زار عطر ناب محمدی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار