همت جهادگران بسیج در طبخ و توزیع ۳۰۰۰پرس غذاگرم در زهک

سرهنگ محبی گفت: با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و کمیته امدادامام خمینی(ره)شهرستان زهک تعداد۳۰۰۰پرس غذای گرم طبخ و بین روزه داران این شهرستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۸۸۰
|
۲۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷

سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در گفتگو با خبرنگار بسیج در زهک گفت: در قالب طرح پویش ایران همدل در آشپز خانه اطعام مهدوی با همکاری بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه و کمیته ی امداد امام خمینی(ره) شهرستان زهک به مناسبت ماه میهمانی خدا با همت بلند جهادگران بسیجی در آشپز خانه  ۳۰۰۰پرس غذای گرم طبخ و بین نیازمندان شهرستان توزیع شد.

وی با اشاره به این مطلب که همکاری‌هابین سپاه وکمیته امداد باید در زمینه های مختلف باید تداوم داشته باشد و بسیج و سپاه به لطف خدا این آمادگی را دارد تا خدمت را تاحد توان خود ارائه دهیم، افزود: در روزهای آینده توزیع کمک های مومنانه را بین نیازمندان در پیش داریم که امیدواریم باعث پیشرفت در این شهرستان باشیم.

سرهنگ محبی درادامه سخنان خود بیان کرد: افطاری موجب انس و الفت، تجدید دیدارها، پیوند ارحام، انفاق، و ترویج خوبیها و دوستی‌هاست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک ادامه داد: مهمترین اثر افطاری، در ترویج فرهنگ روزه‌داری است ضمن آن که شادی و طراوت فوق العاده‌ای هم به ماه مبارک رمضان می‌بخشد.

این مسئول تصریح کرد: افطاری موقعیتی فراهم می‌کند تا روزه‌داران در برخورد با یکدیگر از ایمان و صبر یکدیگر تاثیر بگیرند و اعتقادات خود را تقویت کنند.

سرهنگ محبی در پایان ادامه داد: امام صادق(ع) می فرمایند: کسی که مؤمنی را افطاری دهد، کفاره یک سال گناه او شمرده می شود؛ و کسی که دو مؤمن را افطاری دهد، بر خداوند است که او را وارد بهشت سازد.

ارسال نظرات