خبرهای داغ:

انجام بیش از ۶۰۰ بازرسی و نظارت بهداشتی ویژه ماه رمضان در آبادان

رئیس مرکز بهداشت آبادان گفت: بیش از ۶۰۰ بازرسی و نظارت بهداشتی در شب‌های ماه مبارک رمضان توسط کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در شهرستان آبادان انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۰۳۷۲۳
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آبادان؛ جعفر ربیحاوی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تا نیمه ماه مبارک رمضان ۶۷۹ بازدید و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی به صورت شبانه انجام شده است.

وی افزود: نظارت‌ها در این ماه علاوه بر فعالیت‌های همیشگی کارشناسان بهداشت محیط در ساعات اداری، در قالب برنامه تشدید نظارت کنترل مراکز و اماکن در ساعات غیر اداری ادامه دارد.

ربیحاوی بیان کرد: با توجه به حلول ماه مبارک رمضان برخی فعالیت‌های خاص از جمله تهیه و فروش زولبیا، بامیه، انواع شیرینی سنتی، آش، حلیم و همچنین برگزاری مجالس افطاری و مراسم احیای شب‌های قدر در مسجدها و مکان‌های مذهبی آغاز می‌شود.

 

وی افزود: به همین منظور نظارت، کنترل و بازرسی بهداشتی مراکز و اماکن در جلوگیری از بروز و شیوع بیماری‌های مرتبط با غذا و آب از اهمیت زیادی برخوردار است که کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت بازرسی مستمر و شبانگاهی را در دستور کار خود دارند.

رئیس مرکز بهداشت آبادان یادآور شد که سامانه پیشنهادات و شکایات مردمی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و شکایات مردم درخصوص مشکلات بهداشتی آبادان است.

شهروندان آبادانی از ۱۰ مرکز شهری، ۱۱ مرکز روستایی، ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار