اطلاعیه بسیج مداحان استان به مناسبت روز جهانی قدس:

روز قدس، روز فریاد حمایت از فلسطین و انسانیت و شرافت است

سازمان بسیج مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه فرارسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۵۰۳۶۶۸
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ متن بیانیه سازمان بسیج مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیئات مذهبی به مناسبت روز جهانی قدس به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«کونوا للِظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ عَونا»

نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، یادگار حکیمانه، ماندگار و ارزشمند امام خمینی (ره) و یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

روز جهانی قدس روز جوشش خونهای فلسطینیانی است که در طی سالیان و البته بیگناه در سرزمین مادری شان ریخته شده است.

این روز، روز انسانهایی است که فارغ از مرزهای نژاد، رنگ پوست، دین، مذهب و سیاست های کشورها یشان به ندای آزادگی درونشان گوش داده و فریاد حمایت از فلسطین، انسانیت و شرافت را سر می دهند.

بی شک در برابر رژیم جعلی و سرطانی اسرائیل؛ وحدت، مقاومت و مبارزه امت اسلامی، تنها راه موثری است که باید در پیش بگیرند تا از ملت مظلوم فلسطین دفاع از کنند و خواب صهیونیسم و استکبار جهانی را سخت آشفته سازند.

بر کسی پوشیده نیست  دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب سبب شده نه تنها چهره مظلوم و بیدار فلسطین در سطح جهان پایدارتر بماند؛ بلکه باعث روشن شدن دسیسه‌های رژیم سفاک صهیونیست بر همگان هم شد.

بی شک شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است که با سر دادن ندای هیهات من الذله و مرگ بر اسرائیل و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، این نکته را به سراسر دنیا می‌رساند که اسرائیل، این غده سرطانی منطقه، هیچ گاه نمی‌تواند میان امت اسلامی جدایی بیندازد و بایستی از سطح روزگار محو شود.

سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان چهارمحال و بختیاری، ضمن تسلیت ایام شهادت مولای متقیان و رهبر آزادگان ،حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت یوم‌الله قدس اعلام می‌دارد: علاوه بر اهتمام و نقش آفرینی انقلابی  در عرصه جهاد تبیین و روشنگری با استفاده از فرصت مغتنم لیالی قدر در مساجد، حسینیه‌ها و اجتماعات امت شب زنده دار و دل باخته ائمه اطهار علیهم‌السلام و تبیین  دسیسه‌های این رژیم سفاک، امت واحده اسلامی در سراسر کشور  به ویژه مردم ولایت مدار استان چهار محال و بختیاری را به حضور در راهپیمایی روز جمعه و سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا دعوت می‌کند.

به امید روزی که نزدیک است ظالمان و مستکبران جهان بویژه رژیم صهیونیستی ازصفحه روزگار محو شوند، تا شاهد اشک های بی گناه مادران و پدران و فرزندان داغدار و بی پناه نباشیم. ان‌شاءالله

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار