خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان؛

تمام هم و غم حضرت علی(ع) توجه به مردم مظلومان بوده است

حجت الاسلام اسدی گفت: حضرت علی (غ) تا آخرین لحظه عمر خودشان نیز به فرزندان وصیت نمودند به رسیدگی به اتیام و نیازهای جامعه و به قرآن و نماز توجه داشته باشند
کد خبر: ۹۵۰۳۶۵۴
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۲

تمام هم و غم حضرت علی  (ع) توجه به مردم و خدمت به مردم و یاری دادن مظلومان بوده است /تاکید حضرت علی به توجه و دقت در بیت المال

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان حجت الاسلام اسدی در مراسم شهادت حضرت علی (علیه السلام) در جمع کارکنان سپاه گمیشان بیان داشت:بیش از هر زمان دیگر ما نیاز به گفتار و رفتار و سیره حضرت علی (علیه اسلام) در زندگی فردی و اجتماعی داریم.

وی عنوان کرد: بالاترین الگوی رفتاری برای جامعه دینی و اسلامی مولا علی (ع) می باشند. تمام هم و غم حضرت علی  (ع) توجه به مردم و خدمت به مردم و یاری دادن مظلومان بوده است .

اسدی در ادامه تصریح کرد: هدایت مردم به سمت اخلاق و ارزش های معنوی و استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی در جامعه و ریشه کن نمودن فقر از جامعه و رسیدگی به مصالح و منافع محرومان و مستضعفان بوده است . توجه و دقت در بیت المال که به کارگران  خود تاکید داشتند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گمیشان اظهار داشت: تا آخرین لحظه عمر خودشان نیز به فرزندان وصیت نمودند به رسیدگی به اتیام و نیازهای جامعه و به قرآن و نماز توجه داشته باشند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار