خبرهای داغ:

350 بسته معیتشتی در شهرستان سرخه توزیع شد

مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه از توزیع 350 بسته معیشتی و 100 بسته البسه در ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۳۵۶۶
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ماه پر خیر و برکت رمضان و در راستای رزمایش مواسات و کمک های مومنانه 350 بسته معیشتی به همت نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه بین خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار در سطح شهرستان توزیع شد.

محمدجواد عبدالهی مسوول بسیج سازندگی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان سرخه در خصوص نحوه اجرای این طرح همدلانه در ماه مبارک رمضان در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی امسال خود در استمرار کمک‌های مؤمنانه و مواسات اظهار کرد: بسیج سازندگی سپاه ناحیه از سال 99 و آغاز بیماری کرونا نهضت کمک‌های مؤمنانه را به‌صورت جدی در دستور کار خود قرار داده و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

او افزود: مردم در طول انقلاب اسلامی توکل را در اعمال و رفتار و گفتار به معنای واقعی کلمه عملی ساختند و به خصوص در این ۲ سال ایام کرونا با هدایت‌های رهبری مواسات و همدلی و کمک های مومنانه را راه اندازی و با مجاهدت هر چه تمام‌تر فرامین ولی فقیه جامعه را لبیک گفتند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان سرخه ادامه داد: در ادامه روند کمک های مومنانه همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان، ۳۵۰ بسته معیشتی به ارزش 5 میلیارد و 250 میلیون ریال تهیه و توسط گروه های جهادی سراسر شهرستان بین نیازمندان شهر و روستاهای شهرستان سرخه توزیع شد.

عبدالهی با اشاره به اینکه هریک از بسته به ارزش تقریبی 15 میلیون ریال بوده است، گفت: این بسته ها شامل اقلام برنج، ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن مایع، مرغ، حبوبات (لپه، عدس و لوبیا) و خرما بوده و با حفظ شان و منزلت خانواده ها در بین آن ها توزیع شد.

او در ادامه اضافه کرد: همچنین تعداد 100 بسته البسه شامل شلوار، پیراهن و غیره هر یک به ارزش 3 میلیون ریال تهیه و به خانواده های بی بضاعت و کم بضاعت در سطح شهرستان اهدا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها