پویش هرشهروند فیروزکوهی حامی معنوی یک یتیم

رییس کمیته امداد امام خمینی ره فیروزکوه ، گفت: در طرح ملی حامی ایتام خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۳۰هزار تومان متقبل می‌شوند.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۹۵
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۰

عباس دهباشی، رییس کمیته امداد امام خمینی ره با بیان اینکه پویش مردمی «به عشق علی (ع)» با هدف ثبت نام از خیرین برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان تهران همزمان با ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود، گفت: در این طرح ملی و خداپسندانه خیرین به صورت داوطلبانه حمایت از یک یا چند فرزند یتیم را برای مدت یک یا چند سال با کمک ماهیانه حداقل ۳۰هزار تومان متقبل می‌شوند.

رییس کمیته امداد فیروزکوه از شهروندان فیروزکوهی و خیران برای مشارکت در این امر خداپسندانه دعوت کرده و اضافه کرد: خیران ونیکوکاران می‌توانند از طریق  تماس با حوزه اکرام ایتام اداره به شماره ۰۲۱۷۶۴۰۰۰۰۵به صورت غیر حضوری ویا از طریق مراجعه حضوری به نهاد، مراکز نیکوکاری ویا پایگاه‌های ثبت نام حامی، حمایت مادی ومعنوی از فرزندان عزیز تحت حمایت این نهاد را تقبل نمایند.

دهباشی افزود: طرح اکرام ایتام از سال ۱۳۸۲ با هدف حمایت از کودکان یتیم و تأمین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و … آغاز شده است.

 

وی افزود:در این طرح، افراد نیکوکار با حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی اقدام می‌کنند.

 

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه به ۱۵۰ یتیم و محسنین خدمات می‌دهد و حامیان معنوی می‌توانند با کمترین مبلغ ماهانه از این فرزندان حمایت کنند.

وی تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام و محسنین، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را برعهده دارند تا بتوانند بستر زندگی شایسته ای را برای این عزیزان فراهم کنند.

 

 

 

خبرنگار بسیج/طاهره حاجی مزدارانی

ارسال نظرات
آخرین اخبار