فرماندار ری:

بهبود شرایط کاری اتباع و بهره گیری راحت تر کارفرمایان با صدور کارت اشتغال ویژه اتباع

فرماندار ری در بازدید از مرکز صدور کارت اشتغال اتباع در بخش فشافویه اعلام کرد: با هماهنگی های انجام شده، اتباع می توانند با دریافت کارت اشتغال، با نظارت بیشتر و دغدغه کمتر برای فعالیت و اشتغال خود اقدام کنند.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۵۴
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

حمید زمانی گفت: با توجه به حضور تعداد قابل توجهی از اتباع در شهرستان ری که جمعیت آنها بیش از ۲۰۰ هزار نفر تخمین زده می شود، اشتغال و ساماندهی آنها از حساسيت بالایی برخوردار است.

وی اذعان داشت: اتباع برادران دینی ما هستند و باید شرایطی فراهم شود که خدمات مورد نیاز خود را بهتر و سهل تر دریافت کنند و برخورداری زندگی راحت برای آنها از دغدغه های ماست.

فرماندار ویژه شهرستان ری صدور کارت اشتغال را فرصتی برای بهبود شرایط کاری اتباع و بهره گیری راحت تر کارفرمایان از آنها قلمداد کرد و گفت: در این بازدید که از روند صدور کارت اشتغال انجام شد خدمات ارائه شده رضایت بخش بود.

وی در پایان گفت: فرآیند صدور کارت اشتغال که هم اکنون در جریان است بعد از جلسه با مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور که چندی قبل در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد آغاز گردید که ما در آن جلسه ساماندهی اتباع در شهرستان را یکی از دغدغه های مهم اعلام کردیم و خوشبختانه با نگاه ویژه وزارت کشور، در اسرع وقت این مهم محقق شد.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار