معاون استاندار چهارمحال و بختیاری؛

روز جهانی قدس ابتکار امام خمینی(ره) است

حسین‌میرزایی، در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی مراسم روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس ابتکار امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۹۵۰۳۴۵۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ، با اشاره به روز جهانی قدس در جمعه آخر ماه مبارک رمضان گفت: مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس نشان‌ دهنده اتحاد و همدلی مسلمین و آزادیخواهان جهان است.

محسن حسین‌میرزایی، اظهار داشت: روز جهانی قدس با ابتکار موسس انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شکل گرفت و موجب وحدت بین مسلمانان جهان شد.

این مقام مسئول، به برگزاری پرشور مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان اشاره کرد و ادامه داد: حضور پرشور و حماسی اقشار مختلف مردم با حضور گسترده موجب یاس و نااُمیدی دشمنان و استکبار جهانی خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، گفت: مردم ولایتمدار،بصیر و انقلابی ایران اسلامی و استان به گفتمان انقلاب اسلامی، امامین انقلاب اسلامی، آرمان‌های والای شهداء و جمهوری اسلامی پایبند هستند، اقشار مردم با حضور پرشور و گسترده خود در مراسم روز جهانی قدس امسال برگ‌زرین دیگری بر افتخارات این استان می‌افزایند.

وی اظهار داشت: حضور گسترده مردم کشور در صحنه، باعث حفظ اقتدار و پویایی جمهوری اسلامی است مردم، مسئولان، دست‌اندرکاران و قشرهای مختلف تلاش و همکاری کنند تا زمینه یاس و نااُمیدی دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی فراهم شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری، حضور گسترده مردم از قوم‌های مختلف فارس، بختیاری و قشقایی استان در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال هنرمندانه به تصویر کشیده شود.

ارسال نظرات