خبرهای داغ:
مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله:

ماه مبارک رمضان افضل الشهور است/ظرف نزول کلام وحی مسمی به قرآن میباشد

حجت الاسلام والمسلمین احمدی گفت: ماه رمضان ماهی ست که رحمت واسعه ی الهی از شدت رحمت پروردگار رحمان و رحیم، سرریز شده و همگان از خوب و بد و از مقرب و عاصی همگان را در بر میگیرد.
کد خبر: ۹۵۰۳۳۳۹
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲

ماه مبارک رمضان افضل الشهور است/ظرف نزول کلام وحی مسمی به قرآن میباشد

حجت الاسلام والمسلمین احمدی مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کلاله در مصاحبه با خبرگزاری بسیج به مناسبت شب های قدر بیان داشت: ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و برکت و مغفرت و افضل الشهور است. ماهی ست که رحمت واسعه ی الهی از شدت رحمت پروردگار رحمان و رحیم، سرریز شده و همگان از خوب و بد و از مقرب و عاصی همگان را در بر میگیرد.

وی افزود: یکی از شؤون شگرف این ماه عظیم در آن است که ظرف نزول کلام وحي که مسمي به قرآن ميباشد قرار گرفته و صد البته هر ظرفی قابلیت این مظروف قدسی و عرشي را ندارد و این، از عظمت و جلالت شهر رمضان الکريم است.

احمدی اظهار داشت : حال این ماه رحمت با این بلندای مکانت، در صدف وجودي خود، مروارید لیله القدر را جای داده و مؤمنان را به تماشای آن فرا خوانده است و پروردگار مؤمنان نیز با ندای "و ما ادارک ما لیله القدر" به آن اشاره نموده و عظمت وجودی آن را به رخ کشیده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کلاله عنوان کرد: باشد که به دعای انسان کامل و ولی تام، امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف،  از این لیالی عرشي، بهره مند گشته و در مسیر بندگی و عبودیت، طعم شیرین " عرف ربه" را چشیده و به قدر وسع خویش، سیر افاقي و انفسی نماییم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار