فرمانده سپاه ناحیه اراک:

مهار تورم‌ با روحیه جهادی محقق می شود/ خدمت به مردم راهبرد اصلی مقابله با دشمن

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: مهار تورم و رشد تولید با استفاده از ظرفیت های داخلی و روحیه جهادی محقق می شود.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۶۵
|
۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

به گزارش خبر گزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری، فرمانده سپاه ناحیه اراک در جمع بسیجیان و زائران امامزاده محمد عابد(ع) در خصوص تحقق شعار امسال گفت: هر سال مقام معظم رهبری نقشه راه و مسیر حرکت همه را تعیین و موضوع را تبیین می‌ کنند و امسال نیز با فرمان مهار تورم و رشد تولید معظم له حجت برای همه تمام است.

وی با بیان اینکه دشمن از تمام ظرفیت خود برای القای ناامیدی در جامعه استفاده می‌ کند، افزود: همه مسئولان و مدیران باید برای امیدآفرینی در جامعه تلاش کنند؛ مهار تورم در گرو احساس مسئولیت و برخورداری از روحیه جهادی است و هر کس در هر مسئولیتی باید خود را در مهم‌ ترین نقطه خدمت به مردم بداند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک مهم‌ترین نسخه درمان اقتصاد کشور را عمل و تحقق شعار سال دانست و تصریح کرد: نیروهای ارزشمند بسیجی و سپاهی آماده اند تا جهادی وار پا به میدان عمل خدمت به ملت گذاشته و گام‌ های مؤثری در جهت گشایش شریان‌ های اقتصادی در زندگی مردم بردارند تا شاهد ناکامی دشمنان در این عرصه باشیم.

سرهنگ مهجوری تاکید کرد: مردم ایران در سال های اخیر با نظام جمهوری اسلامی همراهی داشته و در شرایط دشوار تحریم و فشارهای ظالمانه دشمنان با شایستگی مقاومت کرده و برای حفظ و تداوم و بقای آن در خط مقدم جبهه حق بر علیه باطل بوده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات