به همت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه ها؛

همایش ضیافت نور و عرفان برگزار شد

همایش ضیافت نور و عرفان به همت بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در سالن مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۳۲۵۱
|
۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش ضیافت نور و عرفان   همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) و بیست و سومین سالگرد تأسیس بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در سالن مجتمع فرهنگی مختار سلیمانی در منطقه 18 برگزار شد.

بنابراین گزارش فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت‌زدایی جنوب کشور در خصوص این همایش در جمع خبرنگاران گفت: همایش ضیافت نور و عرفان سفره افطاری  است که  به مناسبت ولادت امام حسن (ع) و سالگرد تاسیس این بنیاد به کمک خیرین گرامی در سراسر کشور برگزار شد.

وی با اشاره به خدمات دیگر بنیاد به نیازمندان، افزود: به عنوان نمونه سال گذشته به همت خیرین و نیکوکاران، 8 هزار سری جهیزیه طی ۳ مرحله از جمله ولادت امام‌ رضا(ع)، ولادت حضرت مهدی(عج) و ولادت حضرت زهرا(س)  در اختیار خانواده‌های شناسایی شده نیازمند قرار گرفت که امیدواریم در سال جاری این رقم افزایش یابد.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی جنوب کشور  با بیان اینکه بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه ها پل ارتباطی قوی بین خانواده‌های غنی و فقر است، ادامه داد: با اعتماد مردم به بنیاد بین‌المللی آبشار عاطفه‌ها در سراسر کشور از خانواده های ایتام، زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست،  نخبگان تحصیلی و  خانواده زندانیان بدهکار حمایت می شود.

در بخش دیگری از این مراسم یوسف مقدمی؛ معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18 تهران نیز در این مراسم ضمن آمادگی و حمایت شهرداری منطقه از مجموعه‌های نیکوکاری و امدادرسان به نیازمندان اظهار کرد: به هر صورت شهرداری یک نهاد خدمات‌رسان در حوزه اجتماعی است و به همین جهت ما تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زیرساخت‌های لازم شرایط خدمت‌رسانی را برای نهادهای از جمله قرارگاه محرومیت‌زدایی و خیریه آبشار عاطفه‌ها فراهم کنیم.

وی گفت: منطقه 18 ظرفیت و پتانسیل خوبی دارد و می‌‌تواند همکاری و مشارکت خوبی را با قرارگاه محرومیت‌زدایی داشته باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار