خبرهای داغ:

به کرم کریم اهل بیت (ع)، ۸ هزار نان گرم روی سفره افطار محرومان هویزه

به همت خیرین و خانواده های معظم شهدای حماسه هویزه و برای چهارمین سال متوالی توزیع نان صلواتی در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع)صورت گرفت.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۴۲
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هویزه:

 همزمان با سالروز میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، 13 نانوایی در هویزه و رُفَیّع در طرح پخت نان صلواتی، حدود 8 هزار قرص نان تنوری، ماشینی، سنگک و لواش را به صورت رایگان بین مردم روزه دار توزیع کردند. 

 مهدی شریفی؛ دبیر این طرح با بیان اینکه این عمل خدا پسندانه مورد استقبال مردم و نانوایان منطقه واقع شد، اظهار داشت: توزیع نان صلواتی با الگو گرفتن از سنت حسنه اطعام و منش کریمانه حضرت امام حسن مجتبی(ع) در روز پانزدهم ماه مبارک رمضان که مصادف با ولادت با سعادت کریم اهل بیت(ع)، حضرت امام حسن مجتبی(ع) است، برای چهارمین سال متوالی اجرا شد.

 وی افزود: هزینه 80 میلیون ریالی این طرح را جمعی از خانواده های معظم شهدای حماسه هویزه، خدام یادمان هویزه و همچنین نانوایان و دیگر خیرین در دو شهر هویزه و رفیع تأمین کرده اند.

 توزیع نان صلواتی در شب نیمه ماه مبارک رمضان از سنت های دیرینی است که در بسیاری از شهرها و مناطق مختلف ایران اجرا می شود و از 4 سال قبل در منطقه دشت آزادگان به همت خدام و خانواده های شهدای هویزه برای نخستین بار اجرا گردید و با استقبال خوب مردم تداوم یافته است.

 این برنامه در ایام پربرکت عید غدیر نیز در مناطق یاد شده و شهر اهواز با توزیع نزدیک به 40 هزار قرص نان توسط یادمان شهدای هویزه برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار