خبرهای داغ:
وزیر بهداشت در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

بسیج، کارنامه درخشانی در خدمت به مردم دارد/به حضور نیروهای جهادگر در تمامی عرصه ها نیاز داریم

عین اللهی با تاکید بر اینکه بسیج کارنامه ای درخشان در خدمت به نظام و مردم دارد، گفت: به وجود نیرو‌های مؤمن و جهادی برای حضور در تمامی صحنه‌ها، نیاز داریم.
کد خبر: ۹۵۰۲۷۳۰
|
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰

شهید آرمان محمدی در راه دفاع از امنیت به شهادت رسید/کارنامه بسیج در خدمت به مردم و نظام درخشان است

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص نقش بسیج و گروه‌های جهادی در نظام سلامت کشور، گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود تأکید فرمودند که هر کاری که مردمی شود، نتیجه خوبی به همراه خواهد داشت.

کشور‌های مختلف مانند عراق، با الهام از بسیج ایران، حشدالشعبی را تشکیل دادند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بسیج را یک حرکت مردمی و ابتکار امام راحل(ره) برشمرد و افزود: امروز کشور‌های مختلف مانند عراق، با الهام از بسیج ایران، حشدالشعبی را تشکیل دادند.

عین اللهی بر تاریخ پر افتخار بسیج در دوران دفاع مقدس تا به امروز تأکید کرد و گفت: همچنین، بسیج کارنامه ای درخشان در خدمت به نظام و مردم دارد و بسیجیان جهادگر در تمام صحنه‌هاحضور دارند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به خدمات بسیج در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا، اضافه کرد: بسیجیان ما در شرایط کرونایی، خانه به خانه  به مردم خدمات ارائه دادند و در حوادث غیر مترقبه هم حاضر هستند و این فرهنگ و الگو باید از نسلی به نسل دیگر منتقل شود.

عین اللهی با بیان اینکه جوانان امروز ما چیزی کمتر از جوانان نسل‌های گذشته ندارند، تصریح کرد: بسیاری از جوانان شهدای مدافع حرم، سالهای دفاع مقدس را ندیده بودند.

وی با تأکید بر اینکه تهدیدات دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران همچنان ادامه دارد، اضافه کرد: به وجود نیرو‌های مؤمن و جهادی برای حضور در تمامی صحنه‌ها، نیاز داریم.

شهید آرمان علیوردی یک نیروی جوان بسیجی بود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهارداشت: شهید آرمان علیوردی یک نیروی جوان بسیجی بود که در راه امنیت و دفاع از امنیت به شهادت رسید اما، راه او همچنان ادامه دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار