جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی جهت اجرا در ادارات در دستور کار قرار گرفته است

نکوئی گفت: مأموریت بسیج کارمندان در سال ۱۴۰۲ در ۳محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۹۵۰۲۵۶۶
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، به مناسبت سالروز ولادت امام حسن مجتبی(ع) قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در ادارات با حضور رضا شریفی، سرپرست معاونت سیاسی و اجتماعی استاندار، سرهنگ پاسدار حسن نکوئی مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، حجت الاسلام منصورباقربیک، رئیس هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان، فرماندهان حوزه های ادارات کل استان و ۸۰ نفر از مدیران و معاونین دستگاههای اجرایی در سالن جلسات ولایت استانداری در زاهدان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن نکوئی، مدیر سازمان بسیج ادارات  و کارمندان سپاه سلمان در این جلسه با اشاره به این مطلب که دشمن با راه اندازی جنگ ترکیبی و روایات جعلی و دروغین دنبال تغییر باورها و رفتار مردم ، جلوگیری از پیشرفت همه‌جانبه کشور و تغییر نظام اسلامی است، گفت: دشمن با بهره‌گیری از ظرفیت‌های رسانه و فضای مجازی دنبال نقش‌آفرینی جریان‌های معاند به‌منظور سلب آرامش و امنیت و متوقف کردن رشد و بالندگی جامعه است.ا

وی با اشاره به این مطلب که افزایش شناخت مردم نسبت‌به دستاوردهای انقلاب اسلامی، دشمن‌شناسی، افزایش اعتماد به کارآمدی جمهوری اسلامی از جمله مواردی است که باید در قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین مورد توجه قرار گیرد.

سرهنگ پاسدارنکوئی بیان کرد: جهاد تبیین با رویکرد نشاط و امید آفرینی جهت اجرا در ادارات در دستور کار قرار گرفته و در این‌ راستا پاسخ‌گویی به شبهات جامعه را در دستور کار قرار خواهیم داد.

مدیر سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه سلمان تصریح کرد: مأموریت بسیج کارمندان در سال ۱۴۰۲ در ۳محور جهاد تبیین، جهاد خدمت و جهاد امید آفرین برنامه ریزی شده است.

وی با بیان دستورالعمل قرارگاه جهاد تبیین؛ تشکیل قرارگاه عملیاتی جهاد تبیین در ادارات، برگزاری همایش جهاد تبیین با حضور مسئولین و مدعوین کشوری، حضور مدیران در دانشگاه‌ها و مدارس(در مدت یک ماه ) برای جهاد تبیین، برگزاری نشست‌ برای خانواده‌ها، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری اردوهای پیشرفت برای کارکنان و مدیران( براساس ظرفیت استان) و برگزاری همایشات زیست عفیفانه به مناسبت هفته عفاف و حجاب را از وظایف فرماندهان ادارات کل و شهرستانی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین منصور باقربیگ، رئیس هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج ادارات وکارمندان استان و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان با بیان فرمایش حضرت آقا که فرمودند، جهاد تبیین واجب قطعی فوری است، اگر می‌خواهید در این جنگ ترکیبی پیروز باشید باید در بحث جهاد تبیین پیروز باشید گفت: هر تبیینی جهاد نیست،  برگزاری جهاد تبیین رفع تکلیف نیست و اهمیت آن نیز بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به این مطلب که آن‌چه ما را در این مسیر تقویت می‌کند این است که ما خودمان را مدیون مردم و نظام بدانیم،افزود: اگر مدیران خودشان را بالادست مردم بدانند نمی‌توانند در این زمینه موفق باشند، دیدگاه مدیران در این‌ راستا مهم است.

حجت الاسلام باقر بیک ادامه داد: مراجعه مردم به ادارات جهاد تبیین است طوری باید برنامه‌ریزی و کارکنان را توجیه کنیم که هر فردی که می‌آید ارباب‌رجوع است و باید تکریم شود و با رضایت برگردد، در صورت عدم پاسخگویی، ارباب رجوع باید توجیه شود که خلاف قانون نمی‌توانیم برخورد کنیم.

رئیس شورای هیئت اندیشه ورز قشر بسیج کارمندان سپاه سلمان بیان کرد: ما باید از کمبودها دفاع کنیم، به ضعف‌هایمان اقرار کنیم ولی باید نقاط قوت را با سینه ستبر بیان و از آن دفاع کنیم، باید جلسات خانوادگی با دعوت از سخنرانان مسلط برگزار و کارها و خدمات انجام‌شده شهری و خدمات شبانه‌روزی مدیران و مسئولان بیان شود این مهم است.

باقربیگ در پایان گفت: از فرصت کوتاهی که خداوند در اختیار ما قرار داده باید برای خدمت به هم‌نوع استفاده را ببریم.

گفتنی است در این جلسه ۲۵ نفر از فرمانداران و فرماندهان حوزه های ادارات شهرستانی از طریق ارتباط تصویر نیز شرکت داشتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار