فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد:

۶۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بهاباد توزیع شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهاباد از توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی به مناسبت ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش کمک مؤمنانه بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۹۵۰۲۳۸۷
|
۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، سرگرد پاسدار محمد رضا قاسمی بهابادی در حاشیه تقسیم و توزیع بسته حمایتی ویژه ماه مبارک رمضان اظهار داشت: توزیع بسته حمایتی یکی از رویکرد‌های سپاه در راستای حمایت از خانواده‌های نیازمند اجرایی می‌شود.
وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال ۶۰۰ سبد حمایتی به ارزش هر سبد معیشتی یک و نیم میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان توزیع می‌شود که در مجموع این اقلام به مبلغ بیش از یک میلیارد تومان است، افزود: اقلام سبد غذایی امسال شامل برنج، مرغ، خرما، روغن، رب، حبوبات، ماکارونی و سایر اقلام پر مصرف این ماه بوده است.
سرگرد قاسمی با اشاره به جزئیات بسته حمایتی ماه رمضان گفت: این سبد‌های غذایی توسط فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان در میان خانواده‌های نیازمند در سطح شهر وروستا‌ها که ازقبل شناسائی شده اند توزیع می‌شود.
قاسمی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های سپاه پاسداران، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان درمناطق کم برخوردارمیباشد، یادآور شد: دراین زمینه دوسری جهیزیه با کمک خیرین و بسیج سازندگی تهیه گردید که بین زوج‌های جوان توزیع شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار