محفل معنوی انس با قرآن کریم در تفتان برگزار شد

با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی ره سیستان و بلوچستان و امام جمعه خاش و فرماندار و مقامات محلی محفل معنوی انس با قرآن کریم در شهرستان تفتان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۵۷
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از تفتان، با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان و امام جمعه خاش و فرماندار و مقامات محلی همزمان با شب ولادت امام حسن مجتبی(ع) و 15 ماه مبارک رمضان محفل معنوی انس با قرآن کریم در شهرستان تفتان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم با تاکید بر بهره گرفتن از فیوضات و برکات ماه مبارک رمضان گفت: قرآن کریم، کتاب سعادت و رشد و هدایت بوده و انس گرفتن با آن به انسان آرامش می دهد.

وی بیان کرد: امت اسلامی برای نجات از گمراهی و تاریکی ها و عبور از مشکلات و گرفتاری ها باید به کتاب الله نزدیک بشود و طوری برنامه ریزی کند که قرآن کریم در همه لحظات در کنارش باشد و یقیناً مانوس شدن با کتاب الهی انسان را به کمال و سعادت در دنیا و آخرت می رساند.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان هم در این محفل اظهار کرد: قرآن کریم برای امت اسلامی یک سرمایه و گوهر گرانبها بوده که همگان باید آن را قدر بدانیم و در این ماه مبارک نیز بیش از پیش به آیات و مفاهیم آن عمل کنیم.

وی ادامه داد: رمضان، ماه نزول قرآن بوده و تمام لحظات آن با برکت است، بنابراین باید از شب و روز آن بهره ببریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار