خبرهای داغ:

لباس و کفش نو تن پوش محرومان آبادان

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار سپاه ناحیه آبادان از خريداری و اهدای ۳۰ جفت کفش و ۳۰ عدست لباس بین نیازمندان درماه مبارک رمضان گفت.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۳۰
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۲

به گزارش خبرنگار بسیج درناحیه مقاومت بسیج آبادان سرگرد پاسدار حسین دشتی انگالی بیان نمود؛ طی جلسات و برنامه ریزی های صورت گرفته توسط شورای تحول محله اسلامی پایگاه شهید ابراهیمی در خصوص کمک و یاری رسانی به نیازمندان در سال جدید و همزمان شدن با ماه مبارک رمضان که دستگیری و کمک به نیازمندان از واجبات دین مبین اسلام به شمار می آید،فلذا در راستای تحقق اهداف محله اسلامی و #خدمت_بی_منت بسیج در همه عرصه ها با خریداری ۳۰ جفت کفش، و ۳۰ عدد پیراهن در محل مغازه برای این افراد خریداری و به آنها اهدا شد تا از این سال جدید خاطره ی خوبی داشته باشند.

 

فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار در ادامه سخنان خوداضافه کرد؛ از ابتدای تشکیل شورای تحول محله اسلامی در پایگاه های مورد نظر همواره در تلاش برای کمک به نیازمندان و کم کردن محرومیت و مشکلات محله می باشد که با همتی که از خود نشان داده اند پا به پای گروه های جهای و بسیج سازندگی مرکز خدمات خوبی را ارائه داده اند که جای تحسین دارد.

 

وی در پایان؛از استمرار جلسات شورای تحول محله اسلامی در خصوص حل مشکلات و معضلات جامعه و مردم تأکید کردند؛که انشاالله در سال جدید شاهد فعالیت و خدمات بیشتری از شورای تحول محله اسلامی پایگاه ها باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار