خبرهای داغ:
سردار مقواساز:

دشمنان برای ضربه به نظام جمهوری اسلامی متحد شدند اما بازهم شکست خوردند

معاون فرهنگی هنری بسیج گفت: دشمن در جنگ نرم دو کار را برای نابودی انجام می دهد، اول عدم اعتماد و تکیه کردن به یکدیگر را در بین افراد جا می اندازد و دوم حقیقت را وارونه نشان می دهد.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۲۵
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، همایش مسئولین فرهنگی نواحی و پایگاه های بسیج استان تهران با حضور سردار علی مقواساز معاون فرهنگی هنری بسیج در حاشیه سی‌امین دوره نمایشگاه بین‌المللی قران کریم در مصلی تهران برگزار شد.

در این همایش سردار مقواساز طی سخنانی، خوشحالی خود را از دیدار با اعضای فعال بسیج در حوزه فرهنگی ابراز کرد و گفت: شما خالصانه پای قرآن، دین و نظام ایستاده اید. تفاوت شما با دیگر افراد متدین در این است که شما دغدغه مند و نگران حوزه فرهنگی کشور هستید و این هدیه ای از جانب خداوند به شما است.

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت جایگاه مسئولین فرهنگی اشاره کرد و افزود: شما در نظم و نظام نوین جهانی قرار است فعالیت کنید و اتفاقات مهمی را رقم بزنید، پس جایگاه ویژه ای در این نظام نوین دارید و این سوال را باید از خود بپرسید که، نقش من در نظم نوین جهانی آینده کجاست؟

مقواساز جواب این سوال را در افق دید یکسان با مقام معظم رهبری دانست و گفت: قدم هایی که برداشته می شود تمدن، حرکت و مسیر جدیدی را شکل می دهد، پس برنامه ریزی ما باید همگام با بیانات مقام معظم رهبری باشد.

وی تشکیل یک جبهه متحد و بزرگ از شبکه نیروهای فعال بسیج را مهم عنوان کرد و گفت: در حوزه فرهنگی باید تلاش، کوشش و زحمت را سرلوحه کار خود قرار دهیم به طوری که صدای دشمن بلند شود ، تیر درست بر سینه او اصابت کند. شما در این مدت شاهد بودید که تمامی دشمنان ایران با اینکه تفاوت ها و اختلاف هایی داشتند اما برای زمین زدن جمهوری اسلامی ایران متحد و یک صدا شدند و جبهه ای عظیم برای شکست ما تشکیل دادند که با لطف و کمک خداوند نتوانستند.

مقواساز در پایان، محبت و امید آفرینی را دو محوریت برای نابودی دشمن دانست و افزود: دشمن در جنگ نرم دو کار را برای نابودی انجام می دهد، اول عدم اعتماد و تکیه کردن به یکدیگر را در بین افراد جا می اندازد و دوم حقیقت را وارونه نشان می دهد. ما همواره باید از خداوند متعال درخواست کنیم که به ما توانایی دهد تا بتوانیم نقاط قوت انقلاب اسلامی را با تمامی لوازم فرهنگی به دید و نظر مردم کشور برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار