خبرهای داغ:

برگزاری اردوی جهادی، بهداشتی و درمانی با عنوان نذر خدمت به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی (ع) در اقلید

اردوی جهادی، بهداشتی و درمانی با عنوان نذر خدمت به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی (ع) به مدت یک روز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۰۹
|
۱۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به همت سپاه ناحیه اقلید، اردوی جهادی، بهداشتی و درمانی با عنوان نذر خدمت به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران و میلاد سراسر نور امام حسن مجتبی (ع) به مدت یک روز برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسن مهدوی مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اقلید در مورد روش های اجرای این اردو اظهار داشت: روش اول، خدمات بهداشتی و درمانی خانه به خانه با حضور پزشکان جهادی شامل: ویزیت رایگان، داروی رایگان، غربالگری، آزمایش خون و بررسی مشکلات بیمار با حضور مسئولین شهرستان و رئیس بیمارستان و اهداء گل و شیرینی به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران است.

به گفته وی، در روش دوم، در درمانگاه امام هادی (علیه السلام) با حضور پزشکان متخصص مغز و اعصاب و مشاورین روانشناسان و مشاوره تغذیه و پزشک عمومی و دندانپزشک حضور یافته و به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی و خانواده زندانیان خدمات از جمله ویزیت رایگان و دارو رایگان و غربالگری وهم چنین بعضی خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان ارائه کردند.
لازم به ذکر است در این اردو، رئیس شبکه بهداشت و درمان و مرکز بهداشت و رییس اداره زندان و رییس اداره تبلیغات و رییس کمیته امداد و رییس بهزیستی و مدیر گروه جهادی شهدای شمال فارس و اعضای گروه و خبرنگاران در سرکشی از منازل مددجویان حضور داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها