خبرهای داغ:
فرماندار شهرستان البرز؛

ایثارگران صاحبان اصلی انقلاب و افراد مورد اعتماد نظام هستند

فرماندار شهرستان البرز عنوان کرد: باید از ایثارگران در مسئولیت‌های اداری مختلف بهره گرفت چرا که آنها صاحبان اصلی انقلاب و افراد مورد تأیید نظام هستند.
کد خبر: ۹۵۰۲۱۰۱
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، علی‌پناه قویدل رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان البرز، عزت‌الله رسول‌پور رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه، حمید علی‌محمدی رئیس سابق اداره بخش محمدیه با مصطفی غفوری فرماندار شهرستان البرز دیدار کردند.

در این دیدار، فرماندار شهرستان البرز گفت: در دولت جدید سعی می‌شود که برای سمت‌های مدیریتی، نیروهای جوان و پرتلاش انتخاب شود، جوانانی که با فکر و ایده‌های جدید وارد میدان شوند و دچار روزمرگی نشوند تا بتوانند گره‌گشای مشکلات آحاد جامعه باشند.

 وی افزود: روسای بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها از جوانان ایثارگر متعهد و باتجربه انتخاب شده‌اند که امیدواریم انجام این مهم بیانگر تغییر و تحولات مطلوبی در ارائه باکیفیت خدمات به ایثارگران باشد.

این مسئول گفت: باید از ایثارگران در مسئولیت‌های اداری مختلف بهره گرفت چرا که آنها صاحبان اصلی انقلاب و افراد مورد تأیید نظام هستند.

فرماندار شهرستان البرز اظهار کرد: ایثارگران نباید تک بعدی باشند بلکه باید ایثارگران شهروندی، مردمی و میدانی باشند و همواره در صحنه حضور داشته باشند.

عملکرد مطلوب مدیرکل بنیاد قزوین در اجرای برنامه‌های فرهنگی

غفوری خاطرنشان کرد: برنامه‌های شاخص فرهنگی از جمله هفتمین کنگره بین‌المللی شعر ایثار در دوره مدیریت اسمعیلی مدیرکل بنیاد استان قزوین در سال گذشته برگزار شده که مطلوب بوده و امیدواریم اجرای چنین برنامه‌هایی ادامه‌دار باشد.

وی گفت: مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز باید برنامه‌محور باشند و مطالبات و پیشنهادات خود را مطرح کنند تا بتوانیم در جلسه‌های مختلفی که با مسئولان دستگاه اجرایی برگزار می‌شود از آنها دفاع کنیم.

فرماندار شهرستان البرز بر تقویت تعاملات فرمانداری با بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد و افزود: با تحقق این مهم، می‌توان برنامه‌های خوبی را در سطح شهرستان البرز برگزار کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: مدیرانی که باتجربه هستند می‌توانند بهتر عمل کنند لذا قویدل با توجه به تجربه‌ای که در بنیاد شهرستان قزوین کسب کرده، می‌تواند در البرز موفق باشد.

وی همچنین مطالبی در خصوص فرزندآوری، انتخابات، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مردم‌سالاری با استفاده از ظرفیت‌های ایثارگران بیان کرد.

تقویت ارتباطات با انتصاب جدید رؤسای بنیاد

در ادامه دیدار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با انتصاب جدید رؤسای بنیاد شهرستان‌ها انتظار می‌رود که ارتباطات مسئولان بنیاد با فرمانداری و مسئولان دستگاه‌های اجرایی تقویت پیدا کند.

وی افزود: قویدل تجربه‌های خوبی دارد و به‌ عنوان رئیس بنیاد شهرستان البرز می‌تواند رضایتمندی جامعه ایثارگران را به‌دست آورد.

همچنین در ادامه دیدار، علی‌محمدی گفت: امیدوارم که طول مدیریتم در بخش محمدیه گره‌ای از مشکلات جامعه ایثارگران را برطرف کرده باشم تا مورد رضای خداوند و شهدا باشد.

در ادامه دیدار، رسول‌پور ضمن قدردانی از اعتماد مدیرکل بنیاد استان قزوین به عنوان رئیس بنیاد بخش محمدیه گفت: ارتباطات خوبی در بخش محمدیه با مسئولان دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، شهرداری و سپاه برقرار شده و امیدواریم این ارتباطات تقویت پیدا کند تا به اهداف سازمانی دست یابیم.

در ادامه، قویدل مطالبی در خصوص سامان‌دهی گلزارهای شهدا، اشتغال جامعه ایثارگران، معتمدین معین و طرح سپاس بیان کرد و گفت: تلاش می‌کنم اجرای این برنامه‌ها با همکاری فرمانداری و مدیرکل بنیاد استان قزوین در البرز با قوت پیگیری و اجرایی شود.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار