سردار حسن زاده:

در اغتشاشات اخیر، دشمن تمام توان و اعتبار مادي و معنوي خود را به کار گرفت

سردار حسن زاده فرمانده سپاه تهران بزرگ در جمع رزمندگام لشکر 27 در تشريح اغتشاشات اخير دشمن بيان داشت: در اغتشاشات اخیر، دشمن تمام توان و اعتبار مادي و معنوي خود را به کار گرفت.
کد خبر: ۹۵۰۲۰۲۶
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
در اغتشاشات اخیر، دشمن تمام توان و اعتبار مادي و معنوي خود را به کار گرفت  

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، سردار حسن زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با حضور در جمع پایوران لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) در تشريح اغتشاشات اخير دشمن بيان داشت: دشمن هر آنچه مي توانست به ميدان آورد. آن ها تمام توان و اعتبار مادي و معنوي خود را در يک فضاي سنگين رسانه اي و مجازي در داخل و خارج از نظام به کار بست تا نشان دهد نظام جمهوري اسلامي ايران به پايان راه رسيده است.

سردار حسن زاده در راستاي بصيرت افزايي و جهاد تبيين جايگاه ايران را به عنوان ايران قوي تأکيد کرد: نظام جمهوري اسلامي ايران بزرگتر از آن است که استکبار جهاني بتواند به اين فکر باشد که بتواند اين نظام را به زانو درآورد.

وي افزود: در جريان مقابله با اين اغتشاشات از تمام پتانسیل های خود در دفاع از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرديم. همزمان که در کف خيابان به دفاع از آرامش و امنیت مردم پرداخته مي شد، در دانشگاه ها، مدارس و بازار و غيره نيز در يک بستر وسيع و طيف گسترده اي جهت مقابله طراحي داشتيم.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: اين نظام به مسير خود ادامه خواهد داد و ايران امروز حقيقتا ايران قوي است لذا با ايستادگي و شناخت از ظرفيت ها آينده اي روشن تر خواهيم داشت.

فرمانده سپاه تهران بزرگ در پايان ضمن تجليل از فرماندهان شهيد لشکر 27 حضرت محمد رسول الله (ص) با اداي احترام به مقام شامخ شهداي اين لشکر از دوران دفاع مقدس تا شهداي دفاع از امنيت در اغتشاشات اخير پرداخت.

 

ارسال نظرات