خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین رستگار؛

در قرآن کریم مسئله پوشش و حجاب برای همه دوره ها ذکر شده است/تاثیر یک کلمه و رفتار نرم در برابر زنان بی حجاب بسیار بالا است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان تاثیر کلمات نرم را بر روی انسان بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: در قرآن کریم وقتی که می‌گوید زنان باید پوشش داشته باشند و زیبایی های خود را پنهان کنند برای همه ادوار است و این محدود به دوره‌ خاصی نیست.
کد خبر: ۹۵۰۱۹۷۲
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اهواز؛ حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار‌ در سخنرانی برنامه های عقیدتی سیاسی ماه مبارک رمضان ومحفل انس باقرآن کریم سپاه حضرت ولی عصر(عج) که در سالن همایش امام‌ خامنه‌ای اهواز برگزار شد گفت: در ماه رمضان یک آیه قرآن برابر با ختم قرآن است و از همین رو خواندن این کتاب آسمانی یکی از راه های رشد و بالندگی است.

 

او افزود: یکی از معانی این کتاب مقدس «خواندن» است که دلیل نامگذاری آن فرازمینی بودن و محدود نبودن به زمان مشخص آیات قرآن است.

 

حجت‌الاسلام رستگار‌ درخصوص مساله حجاب ادامه داد: در قرآن وقتی که می‌گوید زنان باید پوشش داشته باشند و زیبایی های خود را پنهان کنند برای همه ادوار است و این محدود به دوره‌ خاصی نیست.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولی عصر خوزستان یادآور شد که وقتی خداوند می‌خواهد زنان حیا خود را حفظ کنند برای آن است که از جامعه سالم مردان سالم می‌رویند و دشمن نیز فهمیده که با عریان کردن می‌تواند جامعه را «فاسد» کند.

 

به گفته این مقام مسئول در غرب نیز حالا به این نتیجه رسیده‌اند که عریانی آن چنان هم خوب نبود، اما برخی زنان ما گمان می‌کنند که در عریانی «چیزی» هست.

 

حجت‌الاسلام رستگار‌ با توصیه به «تذکر لسانی» گفت که این کلمه در لغت به معنای جرح است (همانند چاقو که وقتی می‌زنید جای آن باقی می‌ماند) اثر کلمات نیز در اذهان ماندگار است و در سوی دیگر هم بسیاری از زنان هر چند بی حجاب اما معاند نیستند.

 

او حجاب را دارای ۲ بعد دانست که یکی منکراتی و شرعی بوده و با تذکر لسانی برطرف می‌شود؛ دیگری هم بعد قانون شکنی دارد و نیاز به اعمال قانون است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار