تالار ورزنه‌برداری اردبیل آماده بهره‌برداری است

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان اردبیل گفت: تالار وزنه‌برداری اردبیل با ظرفیت ۵۰۰ صندلی جهت میزبانی مسابقات داخلی و بین‌المللی تکمیل و آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۹۵۰۱۸۴۱
|
۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۳

تالار ورزنه‌برداری اردبیل آماده بهره‌برداری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان اردبیل، اکبر ورودی با بیان این‌که تالار وزنه‌برداری اردبیل جهت میزبانی مسابقات داخلی و بین‌المللی تکمیل شده است، اظهار کرد: این تالار با ظرفیت ۵۰۰ صندلی و تجهیزاتی نظیر ویدئووال و سیستم‌های پیشرفته صوتی در مرکز استان تکمیل شده و آماده بهره‌برداری است.

وی افزود: به منظور احداث و تکمیل تالار وزنه‌برداری اردبیل، با عنایت استاندار استان ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار تامین و هزینه شده و این تالار از مجموعه‌های فاخر و ارزشمند در حوزه ورزش استان است.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان اردبیل تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ هفت پروژه عمرانی نظیر سالن چند منظوره روستای قره‌قیه مشکین‌شهر، سالن شهدای روستای تولش شهرستان خلخال، زمین چمن مصنوعی شهر آبی‌بیگلو، زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستای قره‌خان بیگلوی شهرستان انگوت، زمین چمن مصنوعی روستای خلیل‌آباد و آراللوی اردبیل و سالن تخصصی ووشو شهید یوسف صبری شهر آبی‌بیگلو نمین با بالغ بر ۲۲۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار