خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

جنگ جدید دشمن، جنگ حجاب است

همدان-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: جنگ جدید دشمن، جنگ حجاب است و قصد دارد با این جنگ بی‌حجابی را در ایران اسلامی ترویج دهد و از این طریق به خانواده‌ها که رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، ضربه بزند.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۷۹
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ علی مختاری در اولین جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند ضمن تبریک سال نو اظهار کرد: تقارن سال نو با بهار قرآن و نامگذاری آن به نام سال «مهار تورم و رشد تولید» بود که امیدواریم امسال در حد توان تلاش کنیم در تحقق این شعار گام برداریم.

وی با بیان اینکه امسال سال تحول با اقدامات مبتکرانه و جهادی باید باشد، افزود: سال گذشته با یک فتنه بزرگ و پیچیده روبرو شدیم و دشمن هدفمند جلو آمده بود اما خوشبختانه در شهرستان نهاوند با حضور نیروهای امنیتی و انتظامی و نظامی این فتنه در نطفه خاموش شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: جنگ جدید دشمن، جنگ حجاب است و قصد دارد با این جنگ بی‌حجابی را در ایران اسلامی ترویج دهد و از این طریق به خانواده‌ها که رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند، ضربه بزند.

وی با اشاره به اینکه مردم نگاهشان به مسئولین است، گفت: متأسفانه در ادارات ما بانوان با حجاب کامل در مجامع عمومی حضور پیدا نمی‌کنند و اینکه حریم قانونی و شرعی رعایت نمی‌شود باعث می‌شود که پوشش در بین دیگر بانوان نادیده گرفته شود.

مختاری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع به عنوان یک مسئله مورد بررسی قرار گیرد، تأکید کرد: ما افتخار داریم خدمتگزار مردم باشیم و تکریم مردم واجب است چرا که مردم در همه عرصه‌ها با وجود مشکلات اقتصادی پای کار نظام بوده‌اند و هستند.

وی در پایان خطاب به مسئولین گفت: رؤسای ادارات در سال جدید امنیت ادارات خود را مد نظر داشته باشند و امنیت اداره خود را ارتقا دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار