خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام محمدی قائینی:

نهی از منکر مستلزم ارشاد، ملایمت و استدلال است

همدان- امام جمعه موقت همدان با اشاره به تاکید امام راحل برای انجام امر به معروف و نهی از منکر، گفت: نهی از منکر مستلزم ارشاد، ملایمت و استدلال دانست و مسئولان باید برای این مساله برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۹۵۰۱۳۹۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد محمدی قائینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با اشاره به ضرورت تحقق شعار امسال و ارتقای سطح رفاه و وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم اظهار کرد: دستگاه‌های مختلف اجرایی و مسئولان باید از اجرای هر گونه طرحی که باعث افزایش تورم می شود، خودداری کنند.

وی افزود: در کشور زمینه های رشد تولید فراوان است و مسئولان نیز با توجه به این مساله باید با افزایش هر چه بیشتر تولید زمینه رشد اقتصادی جامعه را فراهم کنند.

امام جمعه موقت همدان با تبریک تقارن عید طبیعت و عید میهمانی خدا ادامه داد: تقوی الهی به معنای اطاعت از خداست که می‌تواند موجب نجات و رستگاری انسان شود.

وی با بیان اینکه حجاب یکی از ضرورت‌های دینی است که باعث رشد و کمال انسانی می‌شود، افزود: حجاب معلول عفت است و عفت معلول حیا و حیا نیز نه تنها سفارش عقل و دین است بلکه جزو ضروریات انسانی است.

محمدی قائینی ادامه داد: از روی دلسوزی خطاب به زنان می گویم که شما معدن عظمت و زینت عالم وجود هستید، آیا حیف نیست که خود را ارزان بفروشید؟

وی با اشاره به تاکید امام راحل برای انجام امر به معروف و نهی از منکر ، گفت: نهی از منکر مستلزم ارشاد، ملایمت و استدلال دانست و مسئولان باید برای این مساله برنامه ریزی کنند.

امام جمعه موقت همدان، ماه مبارک رمضان را ماه رحمت و مغفرت الهی دانست که در این ماه شرارت های انسانی کاهش و زمینه اوج گرفتن به سوی کمالات الهی فراهم می شود.

وی با اشاره به حضور مردم در تفرجگاه‌ها در روز طبیعت از آنها خواست به اموال عمومی صدمه نزنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات