خبرهای داغ:

چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در اهواز برگزار می شود

دبیر برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان گفت: این نمایشگاه از۱۸ فروردین ماه در مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۰۱۷۷۴
|
۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱

چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان در اهواز برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سید کریم موسوی شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این نمایشگاه بعد از نماز جمعه این هفته با حضور نمازگزاران افتتاحیه و به مدت یک هفته پذیرای علاقه‌مندان به حوزه قرآن و عترت است.

 

وی با اشاره به برپایی ۱۰۰ غرفه مربوط به محصولات فرهنگی، صنایع دستی قرآنی، نرم‌افزارهای قرآنی و عفاف و حجاب در این نمایشگاه ادامه داد: همچنین تعداد ۳۰ غرفه به حوزه کتاب اختصاص داده شده و به صورت واحد، کتاب‌های فارسی و عربی حوزه قرآن و اهل‌بیت (ع) که از ناشران سراسر کشور جمع آوری شده در معرض نمایش عمومی قرار خواهد گرفت.

 

موسوی، با تقدیر از ستاد اقامه نماز جمعه اهواز برای همکاری در برگزاری چهاردهمین نمایشگاه قرآن و عترت استان تصریح کرد: در بخش جنبی این نمایشگاه نیز محافل انس با قرآن، مراسم رونمایی از کتب قرآنی، تکریم از فعالان قرآنی، شب شعر قرآنی و شبی با شهدا برگزار می‌شود.

 

سال گذشته نیز سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان با ۶۰ غرفه در حوزه‌های مختلف قرآنی، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی خوزستان برگزار شد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار