خبرهای داغ:
استاندار گلستان خبر داد؛

گلستان، ایران کوچک/۴.۵ میلیون بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان

دکتر زنگانه: از ابتدای نوروز تا کنون بیش از ده میلیون تردد در جاده های استان صورت گرفته است.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۲۴
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

گلستان، ایران کوچک/۴.۵ میلیون بازدید از جاذبه های تاریخی و طبیعی استان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر علی محمد زنگانه استاندار گلستان در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان گلستان که با حضور ویدئو کنفرانسی معاون اجرایی رئیس جمهور برگزار شد با اشاره به تردد بیش از ۱۰ میلیون گردشگر و مسافر در این استان در ایام نوروز، گفت: در این مدت ۴ میلیون و ۵۵۵ بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی این استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقبال خوب مسافران و گردشگران از حضور در استان گلستان و جاذبه های مختلف آن، اظهار داشت: استان گلستان به عنوان یک ایران کوچک عمده اقلیم ها و جاذبه های طبیعی را در خود جای داده و با داشتن ظرفیت های بزرگ گردشگری می تواند به قطب گردشگری شمال کشور تبدیل شود.

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی امسال بالغ بر ۳۱۷ هزار نفر در اماکن اقامتی استان گلستان اعم از بومگردی ها، هتل ها، خانه مسافر و مهمان پذیر ها اسکان یافته اند، افزود: این آمار تا پایان تعطیلات نوروزی قطعا افزایش نیر خواهد یافت.

استاندار گلستان از ۴ میلیون و ۵۵۵ بازدید از جاذبه های استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: بازدید از جاذبه های تاریخی و فرهنگی، بقاع متبرکه و آستان امامزادگان، جاذبه های طبیعی و موزه های استان از جمله اماکنی است که مورد توجه مسافران و گردشگران قرار گرفته است.

زنگانه با تاکید بر اینکه در طی ۱۲ روز اجرای طرح نوروزی بالغ بر ۱۰ میلیون و ۷۵۷ هزار تردد در جاده‌های استان گلستان ثبت شده است، ادامه داد: در قالب طرح نوروزی و با مدیریت ستاد اجرایی خدمات سفر در سطح استان بالغ بر ۲۴ نوروزگاه، ۱۶ بازارچه موقت، دو بازارچه دائمی برپا شده و همچنین ۳۰۰ هنرمند صنایع دستی و هنرهای نمایشی نیز به کار گرفته شده اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار