خبرهای داغ:
نماینده مردم شاهرود و میامی:

صنعت کشاورزی منطقه کالپوش باید تقویت شود

میامی_ نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در دیدار عیدانه با مردم میامی گفت: صنعت کشاورزی منطقه کالپوش باید تقویت شود.
کد خبر: ۹۵۰۱۴۰۸
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار بسیج، علی اصغر خانی نماینده مردم بصیر شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در دیدار عیدانه با مردم شهرستان میامی با بیان اینکه صنعت کشاورزی منطقه کالپوش باید تقویت شود، گفت: مجلس در سال نو در تلاش است که با تخصیص بودجه های مناسب کسری بودجه را کنترل کند.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم ، فروش املاک مازاد دولت بود که هیچ دولتی حاضر به فروش این املاک مازاد نشد اما خوشبختانه این اتفاق  با ورود تیم اقتصادی دولت آیت الله رئیسی این اتفاق افتاد که فروش املاک مازاد مولد سازی شود و در زیرساخت ها هزینه شود.

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی با اشاره به راه اندازی کارخانه زامياد در شهرستان شاهرود تصریح کرد:این مجموعه بزرگترین کارخانه استان سمنان که با کلنگ زنی در روز های آتی موجب اشتغالزایی ۳۳۰۰ نفر خواهد شد. و در طول سال ۲۵ هزار خودرو تولید خواهد کرد.

خانی با بیان اینکه جایگاه نماینده این است که پیگیر مطالبات مردم باشند و نماینده زبان مردم است، ابراز کرد: امروزه مجلس شورای اسلامی افتخار این را دارد که خدمت گذار مردم  نظام جمهوری اسلامی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها