فرماندار تفتان:

مردم شهرستان تفتان میزبانی شایسته ای از مهمانان نوروزی دارند

فرماندار تفتان سیستان و بلوچستان گفت: مردم خوب و نجیب و خونگرم و مهمان نواز این شهرستان میزبانی شایسته برای هم وطنان ارزشمند ایرانی و مهمانان نوروزی هستند.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۶۶
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰

علیرضا شهنوازان، فرماندار شهرستان تفتان در گفت وگو با خبرنگار بسیج در تفتان افزود: مردم این شهرستان در جوار تفتان سربلند(بام شرق ایران) در ورودی های این شهرستان از سمت محور ترانزیتی خاش به زاهدان و در محدوده اسکل آباد و میرآباد و نازیل و غیره اقدام به برپایی سیاه چادرهای ویژه استقبال و پذیرایی و راهنمایی مسافران نوروزی کرده با نجابت و خونگرمی و ویژگی مهمان نوازی به هموطنان عزیز ایرانی خدمت می کنند.

وی بیان کرد: قله و ارتفاعات رشته کوه تفتان در کنار دامنه ها و دشت های اطراف در نوروز امسال به حول و قوه الهی طبیعتی زیبا و جلوه گر به خود گرفته و از دور مهمانان و گردشگران و کوهنوردان و طبیعت گردان را به خود فرا می خوانند.

فرماندار تفتان ادامه داد: زندگی عشایر و دامداران کوچ رو در اطراف تفتان و گوهرشهر و غیره ویژگی خونگرمی و مهمان نوازی مردم منطقه را نمایان ساخته است.

شهنوازان اظهار کرد: از هموطنان عزیز ایرانی و مسافران نوروزی تقاضا داریم در مسیرهای عبوری و مقصد خود به چابهار و زاهدان و خاش و غیره با احتیاط رانندگی کنند تا ان شاء الله سفری ایمن و همراه با سلامتی داشته باشند و آرزوی ما این است که هم وطنان خوبمان خاطره‌ای خوش از منطقه در ذهن خود ثبت کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار