«ضیافت بهاری» در امام زاده سلیمان بن علی(ع) گناوه اجرا شد

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گناوه گفت: طرح سراسری «ضیافت بهاری» در آستان مقدس امام زاده سلیمان بن علی در گناوه، به همت اداره اوقاف و امور خیریه با برنامه‌های متعدد در حال اجرا است.
کد خبر: ۹۵۰۱۱۵۴
|
۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گناوه  حسین غلامی در گفت و گو با جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تقارن عید نوروز بهار طبیعت و ماه رمضان بهار قرآن و مهمانی خدا، طرح نوروزی آرامش بهاری و ضیافت الهی به صورت همزمان و با اجرای طرح «ضیافت بهاری»، همگام با سراسر کشور در آستان مقدس امام زاده سلیمان بن علی (ع) در گناوه، با برنامه‌های متعدد در حال اجرا است.

«ضیافت بهاری» در امام زاده سلیمان بن علی(ع) گناوه اجرا شد

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه افزود: خدمت رسانی به هموطنان، آشنایی و انس با معارف قرآن کریم و اهل بیت اطهار (ع)،تقویت باورهای دینی و ارتقای فضای معنوی و ترویج فرهنگ دعا و مناجات از مهمترین اهداف برگزاری این طرح از سوی اداره اوقاف و امور خیریه است.

وی با اشاره به برپایی خیمه معرفت در این طرح گفت: به رسم همه ساله یکی از اقداماتی که در طرح انجام می‌شود برپایی خیمه‌های معرفت با حضور روحانیون و پاسخگوی سوالات مراجعین در خصوص مسائل قرآنی، دینی، شرعی، فقهی، است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان گناوه گفت: برنامه‌های جذاب و شاد ویژه کودکان و نوجوانان به همراه اهدا جوایز برپایی نماز جماعت و دعا برای مسافران و زائران آستان مقدس امامزاده، اجرای برنامه‌های متنوع برای خانواده‌ها امسال نیز در این طرح با بهره مندی از روحانیون اعزامی از قم و شهرستان به مسافران نوروزی و زائران ارائه می‌شود.

 

«ضیافت بهاری» در امام زاده سلیمان بن علی(ع) گناوه اجرا شد

غلامی عنوان کرد: برنامه قرآن‌خوانی به مناسبت ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌ها است که هر شب در آستان امام‌زاده سلیمان‌بن‌علی (ع) با حضور زائران و گردشگران مذهبی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: طرح نوروزی آرامش بهاری از ۲۸ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

وی با تقدیر از همه دستگاه‌ها و ادارات و نهادهایی که در اجرای طرح در آستان مقدس امامزاده سلیمان بن علی با اداره اوقاف شهرستان همکاری می‌کنند گفت: از زمان آغاز اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری، بقعه امام‌زاده سلیمان‌بن‌علی (ع) این شهرستان، روزانه میزبان ۵۰۰ زائر و گردشگر مذهبی است و خدمات لازم به آنها ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار