خبرهای داغ:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

لزوم الگوبرداری از سپاه در خنثی سازی تحریم‌ها/"مهار تورم، رشد تولید" نسخه گره گشای مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است

کوچکی نژاد گفت: "مهار تورم ،رشد تولید" نسخه گره گشای مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است و از طرفی مسئولان در دولت و مجلس باید طبق این اصل و سند راهبردی اقدامات و وظایف خود را در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور و معیشتی مردم انجام دهند.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۵۲
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲

لزوم الگوبرداری از سپاه در دور زدن و خنثی سازی تحریم‌ها/

جبار کوچکی نژاد عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص شعار سال مهار تورم رشد تولید اظهار کرد مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر اقتصاد را محور نامگذاری شعار‌های سال قرار داده اند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امیر افزود: رهبر معظم انقلاب عالمانه و حکیمانه با ارزیابی شرایط حاکم بر کشور هرسال نسخه گره گشای مشکلات اقتصادی کشور را به مسئولان ارائه می‌دهند.

دولت و مجلس باید طبق این اصل و سند راهبردی وظایف خود را در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور و معیشتی مردم انجام دهند

کوچکی نژاد تأکید کرد: "مهار تورم ،رشد تولید" نسخه گره گشای مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است و از طرفی مسئولان در دولت و مجلس باید طبق این اصل و سند راهبردی اقدامات و وظایف خود را در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور و معیشتی مردم انجام دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: رشد تولید یکی از نیاز‌های مهم جامعه در راستای بهبود شرایط اقتصادی کشور است و با نگاهی ویژه به رشد تولید تورم افسارگسیخته حاکم بر کشور مهار می‌شود.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه رشد تولید، بستر مهم مهار تورم است، تصریح کرد: حمایت‌های باید از تولید کنندگان به طور ویژه صورت بگیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه بخشی از تورم حاکم برجامعه به تحریم‌های ظالمانه دشمن بر می‌گردد، اضافه کرد: دور زدن و خنثی سازی تحریم‌ها را باید از نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران الگو برداری کرد.

کوچکی نژاد اظهار داشت: پیروی از نسخه‌های ارائه شده توسط مقام معظم رهبری در قالب شعار‌های سال و حتی سخنرانی‌ها و دیدار‌های ایشان با اشاره مختلف تنها راه حل و گره گشایی مشکلات کشور در ابعاد مختلف است.

 

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار