خبرهای داغ:
سردار سنایی راد در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

"مهار تورم، رشد تولید" راهکار برون رفت از گردنه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص شعار "مهار تورم، رشد تولید"، گفت: شعار"مهار تورم، رشد تولید" راهکار برون رفت از گردنه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است.
کد خبر: ۹۵۰۰۹۴۹
|
۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱

شعار

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص شعار "مهار تورم، رشد تولید"، اظهار کرد: شعار"مهار تورم، رشد تولید" راهکار برون رفت از گردنه مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور است.

نگاه مقام معظم رهبری به مسائل مختلف حاکم بر کشور، راهبردی است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: نگاه مقام معظم رهبری به مسائل مختلف حاکم بر کشور، راهبردی است و ایشان مهمترین و اساسی‌ترین مسئله حاکم بر کشور را که بر اقتصاد و معیشت مردم فشار وارد کرده است، تورم برشمردند و بروی نبض مشکلات اقتصادی کشور دست گذاشتند و بر ضرورت مهار تورم از سوی مسئولان تأکید فرمودند.

سردار سنایی راد تأکید کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات خود در بحث مهار تورم و رشد تولید مردم و مسئولان را خطاب قرار دادند و برای آن‌ها وظایفی را تقسیم بندی کردند، از جمله اینکه مردم در راستای رشد تولید، باید به سمت خرید و حمایت از کالای ایرانی سوق پیدا کنند.

وابستگی اقتصاد به نفت و دلار ضعف بزرگ سیستم مدیریت اقتصادی کشور است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه ظرفیت تحقق شعار " مهار تورم، رشد تولید" در کشور وجود دارد، بر وابستگی اقتصاد به نفت و دلار به عنوان ضعف بزرگ سیستم مدیریت اقتصادی کشور تأکید کرد و افزود: باید این ضعف‌ها برطرف شود.

سردار سنایی راد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه باید مردم را نسبت به جنگ اقتصادی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران نیز هوشیار کنند، اضافه کرد: از طرفی هم باید فرهنگسازی در بحث حمایت از کالای داخلی در راستای رشد تولید انجام شود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه الگوی دفاع مقدس در ابعاد مختلف را باید در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن پیاده کنیم، تصریح کرد: قطعأ این روش توطئه‌های اقتصادی دشمن را خنثی می‌کند.

ضعف مهم اقتصاد دولتی بودن آن است

سردار سنایی راد با اشاره به تأکید گره گشای رهبر انقلاب بر مردمی سازی اقتصاد، این مهم را مسیر گذر از گردنه مشکلات اقتصادی کشور برشمرد و اظهار داشت: ضعف مهم اقتصاد دولتی بودن آن است و دولت بجای نظارت، خودش اداره اقتصاد را در دست دارد در صورتی که باید اقتصاد به مردم واگذار شود و زمینه مشارکت مردم را فراهم کنند.

ت/2623

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار