خبرهای داغ:

شبکه بهداشت و درمان آماده خدمت رسانی به مسافران در نوروز است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه گفت: درمانگاه شهدای سرخه با تمام امکانات خود در خدمت مسافرین و همشهریان گرانقدر است.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۵۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با آغاز فروردین ماه سال جاری یداللهی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سرخه با حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان در ستاد نماز جمعه دیدار کرد.

در طی این دیدار یداللهی گزارشی از فعالیت های شبکه بهداشت و درمانگاه شهدای سرخه در خصوص خدمت رسانی به مراجعین به درمانگاه، ویزیت بیماران، تزریقات و پانسمان، اعزام بیماران به مرکز استان جهت درمان، فعالیت اورژانس، بازدید از اماکن عمومی و تذکر و اخطار به اماکنی که مسائل بهداشتی را رعایت نکرده اند را ارائه کرد.

او در ادامه افزود: در ایام نوروز تعداد مراجعین افزایش قابل توجهی داشته و درمانگاه شهدای سرخه با تمام امکانات خود در خدمت مسافرین عزیز و همشهریان گرانقدر است.

در ادامه دیدار امام جمعه شهرستان ضمن عرض تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی کادر بهداشت و درمان شهرستان بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به مراجعین تاکید داشته و توفیقات عزیزان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت کرد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار