خبرهای داغ:

ساماندهی مدارس و مکان‌های فرهنگی و مذهبی در دشت آزادگان

فرماندار شهرستان دشت آزادگان : طرح ساماندهی مدارس و مکان‌های فرهنگی و مذهبی در سطح شهرستان با کمک خیران از امروز آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۰۰۶۳۷
|
۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حمید سیلاوی در جلسه هماهنگی ساماندهی مکان‌های عمومی و آموزشی بیان کرد: طرح ساماندهی مدارس و مکان‌های فرهنگی با هماهنگی و کمک ادارات شهرستان و خیران منطقه انجام خواهد گرفت.طرح ساماندهی مدارس و مکان‌های فرهنگی و مذهبی دشت آزادگان

 

وی گفت: در گام اول ساماندهی و سرویس وسایل سرمایشی مدارس انجام می‌گیرد و با برنامه ریزی صورت گرفته و گام دوم این طرح؛ مساجد، حسینیه‌ها و کمک به معیشت و زندگی خانوار‌های کم برخوردار را شامل خواهد شد.

 

فرماندار دشت آزادگان بیان کرد: این کار در راستای بهبود و ارتقای سطح آموزش‌های علمی، فرهنگی و مناسب سازی مدارس و ارتقای کیفیت خدمات آموزشی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین حمایت از خانوار‌های کم برخوردار انجام می‌شود.

 

سیلاوی افزود: برای اجرای این طرح کارگروه‌هایی با حضور بخشداری ها، شهرداری ها، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای، خیرین شهرستان و دیگر ادارات تشکیل شده است.

 

فرماندار دشت آزادگان ادامه داد: از دیگر مواردی که در اجرای این طرح دنبال می‌شود مهارت آموزی به دانش آموزان است و در نظر داریم که کلاس‌های درس در این شهرستان از حالت تئوری خارج شوند و فضای مدارس برای مهارت آموزی دانش آموزان فراهم گردد.

 

شهرستان دشت آزادگان با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت و با مرکزیت شهر سوسنگرد در غرب خوزستان قرار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها