خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شوش دانیال؛

مردم شوش در سال ۱۴۰۱ حماسه ها آفریدند/ شوش در اربعین حسینی مقیاس کوچکتری از کربلای معلا بود

سرهنگ موسوی، در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات فتح المبین گفت: شوش مملو از جوانان ولایتمدار ، پاک و مومن و ارادتمند به اهل بیت علیهم السلام و شهدا است.
کد خبر: ۹۵۰۰۱۳۱
|
۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده سپاه شهرستان شوش، در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات فتح المبین گفت: شوش مملو از جوانان ولایتمدار ، پاک و مومن و ارادتمند به اهل بیت علیهم السلام است

 

 

وی با اشاره به اینکه مردم شوش در سال ۱۴۰۱ حماسه ها آفریدند و خوش درخشیدند،  افزود: برگزاری تعزیه های چند هزار نفری در ماه محرم، اجتماع ده ها هزار نفری زوار در اربعین حسینی، راهپیمائی بی نظیر در ۲۲ بهمن و جشن های چند هزار نفری به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف توسط مردم غیور، انقلابی و محب اهل بیت علیهم السلام در شوش شاهد بودیم.

 

فرمانده سپاه شوش به بصیرت مردم، جوانان، بزرگان و عشایر شهرستان شوش اشاره کرد و گفت: در چند ماهی که دشمنان علیه کشور ما جنگ ترکیبی به راه انداختند، با بصیرت بینظیر خود تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب نمودند.

 

 

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی این نکته را نیز یادآور شد؛ شهر شوش در ایام اربعین حسینی میزبان هزاران زائر است که می توان آن را مقیاس کوچکتری از کربلای معلا دانست.

 

 

وی در پایان با اشاره به بصیرت و اعتقادات عمیق جوانان این شهرستان به اهل بیت علیهم السلام خاصه وجود با برکت امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف بیان داشت: این جوانان ان شاءالله زمینه سازان ظهور امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف خواهند شد ان شاءالله.

ارسال نظرات
پر بیننده ها