امام جمعه مهریز:

روحانیون و نخبگان دینی برای امید آفرینی بین اقشار جامعه تلاش مضاعف داشته باشند

امام جمعه مهریز: روحانیون و نخبگان دینی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان علاوه بر جهاد تبیین برای امید آفرینی بین اقشار جامعه تلاش مضاعف داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۶۵
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر مهریز افزود: ایجاد یاس و ناامیدی با تداوم تحریم‌ها و جنگ ترکیبی و روانی، رویکرد همیشگی استکبار جهانی علیه نظام و انقلاب اسلامی است که نقش اقشار تاثیرگذار جامعه و روحانیون در ماه رمضان نقشی بی‌بدیل است.

وی با بیان اینکه تقارن ماه بهار با ماه نزول قرآن یک فرصت است از مردم و جوانان خواست بیش از همیشه قدر آن لحظات ملکوتی را در خودسازی، تهذیب نفس و کسب رضایت حضرت حق بدانند.

امام جمعه مهریز اظهار کرد: این شهرستان در طول ماه مبارک رمضان روزه‌دار است و از مردم و مسافران انتظار داریم حرمت این ایام با معنویت و با ارزش را بدانند.

محی‌الدینی بیان کرد: مهریز یک شهر مذهبی و انقلابی و ۳۱۳ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و توقع داریم مسافران در مراکز مختلف به خصوص در تفرجگاه‌ها حرمت ماه را نگه دارند.

وی به اهمیت برگزاری برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی و همچنین برپایی سفره‌های افطار در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و پیگیری و اجرای آن را حتی به صورت ساده خواستار شد.

امام جمعه مهریز به اقدام اخیر دولت و وزارت امورخارجه برای برقراری ارتباط با برخی همسایگان ایران اشاره کرد و گفت: این ارتباط‌ها باید دقیق، حساب شده و همراه با راستی آزمایی باشد.

محی‌الدینی همچنین به اهمیت خانه تکانی قلب و دل از هر نوع کینه و ضرورت برقراری ارتباط با سایر مردم و دوستی و محبت اشاره کرد و انجام آن را خواستار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار