رئیس پلیس راه استان البرز خبر داد:

تمهیدات ترافیکی بهشت سکینه(س) برای پنج‌شنبه و جمعه آخر سال

رئیس پلیس راه استان البرز از تمهیدات ترافیکی پنجشنبه و جمعه آخر سال در مسیرهای منتهی به بهشت سکینه (س) خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۲۵۰
|
۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ پیمان کرمی، رئیس پلیس راه استان البرز با اشاره به تمهیدات ترافیکی برای پنجشنبه و جمعه آخر سال اظهار کرد: طی سنوات گذشته شاهد بار ترافیکی بسیار سنگینی از ابتدای صبح در آزادراه تهران- کرج - قزوین تا محدوده بهشت سکینه (س) کرج خواهیم بود.

وی بیان کرد: ترافیک در این دو روز تا محدوده گرمدره خواهد رسید و همچنین راه‌های درون شهری منتهی به آرامستان بهشت سکینه دارای حجم ترافیکی بالا خواهد بود.

رئیس پلیس راه البرز با اشاره به حضور پلیس از ساعت ۴ صبح در محورهای منتهی به بهشت سکینه (س) تصریح کرد: از زائرین اهل قبور می‌خواهیم تا از حمل و نقل عمومی استفاده کنند و یا هر خانواده با یک خودرو به آرامستان مراجعه کرده و برای پارک خودرو از پارکینگ‌های اطراف آرامستان و خیابان‌های اطراف شهرک صنعتی بهارستان استفاده کنند.

وی با اشاره به باز بودن درهای بهشت سکینه (س) از اذان صبح تا اذان مغرب خاطرنشان کرد: توصیه من به شهروندان این است که صبح زود برای زیارت اهل قبور به بهشت سکینه (س) مراجعه کنند و بعد از خواندن فاتحه بلافاصله، آرامستان را ترک کنند و از برگزاری هرگونه مراسم پخش نذورات و عزاداری کردن خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان البرز متذکر شد: صبح تا بعد از ظهر جمعه زمان پیک حضور شهروندان در بهشت سکینه (س) است و از شهروندان می‌خواهیم اگر در این زمان می‌خواهند به بهشت سکینه (س) مراجعه کنند صبر داشته باشند و اگر می‌توانند در روز پنجشنبه بهشت سکینه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار