خبرهای داغ:

یاد شهدا تضمین کننده سلامت و بقای نظام ماست

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه با اشاره به آیه 146 سوره آل عمران پنج ویژگی رزمندگان و ایثارگران در قرآن را عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۶۴
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با نزدیک شدن به سال نو سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با حجت الاسلام والمسلمین رجبعلی فرزین مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه و جمع از همراهان در اين هفته‌ با غلامرضا فخرو، ابراهیم اسیری و الياس صفا از رزمندگان و ایثارگران عرصه دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین فرزین در این دیدار ضمن قدردانی از مجاهدت ها و تلاش های همه جهادگران و همه کسانی که در مسیر گسترش توحید گام برداشته و برمی دارند، اظهار کرد: یاد شهدا تضمین کننده سلامت و بقای نظام ماست. شهدای ما نیز ابتدا به عنوان بسیجی، رزمنده و ایثارگر بوده اند و هرکسی که خوب زندگی کند، خوب هم از دنیا می رود که نتیجه آن شهادت است.

او افزود: همان سربازی که شهید سلیمانی به آن اشاره کرد و همه عناوینی که داشت را کنار زد و خود را سرباز معرفی کرد. سرباز و رزمنده بودن اگر مورد قبول خداوند متعال باشد، مایعه مباهات انسان است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه با اشاره به اینکه انسان باید همیشه عامل به قرآن باشد، اضافه کرد: در آیه 146 سوره آل عمران در خصوص رزمندگان آمده است: رزمنده ها پنج ویژگی دارند، نخست آنکه آن ها خدادوست بوده و خداوند را ملاک و معیار کارهای خود قرار می دادند، آن ها هیچ سستی به خود راه نداده و برای پیروزی گام برداشتند و حتی سستی در جسم را هم نپذیرفتند؛ حتی کسانی که قطع عضو می شدند بازهم به مسیر خود ادامه می دادند. همچنین در مقابل دشمن نیز هیچ تواضع و خشوعی را نشان ندادند و این موضوع هم در جنگ نرم و هم جنگ سخت صدق می کند و پنجم آنکه خداوند صابران را دوست دارد.

فرزین تصریح کرد: یاد و نام شهدا، رزمندگان و ایثارگران تضمین کننده سلامتی نظام ماست. اگر ما به دغدغه های شهدا و وصیت نامه هایی که نوشتند، عمل می کردیم وضعیت ما حتماً بهتر بوده و بسیاری از مشکلات فعلی را نداشتیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار